آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

پیام تبریک معاونت خدمات شهری شهرداری اورمیه به مناسبت آغاز دهه فجر

پیام تبریک معاونت خدمات شهری شهرداری اورمیه به مناسبت آغاز دهه فجر

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 15 بهمن,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه در پیامی به مناسبت آغاز دهه فجر بر حضور پر شور مردم در انتخابات گام دوم انقلاب جهت شکست توطئه های دشمنان تاکید کرد.

به گزارش مدیر روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری اورمیه، امیر سحابی در پیامی با اشاره به چهل و یکمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر بر حضور پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند تاکید کرد متن پیام به این شرح است:
 
چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی را در شرایطی آغاز می کنیم که جهانیان مبهوت قدرت، توان و اراده ایران و ایرانی هستند، در شرایطی که علی رغم فشارهای مختلف از تهدید، فشار اقتصادی و تحریم گرفته تا انواع جنگ های روانی و تلاش برای ناامید کردن مردم، ملت غیور ایران تمام دستاویزهای دشمنان را با اراده پولادین خود به سخره گرفته و نشان می دهند دیار آرش کمانگیرها، رستم ها و تختی ها اکنون به دلاورانی از نوع سردار سلیمانی هایش می نازد و دلاوری و مردانگی همواره بر تارک و تاریخ این سرزمین ثبت شده و می درخشد.
 
اکنون در بهمن ۹۸ مردم نشان می دهند در گام دوم انقلاب در راستای بیانات مقام معظم رهبری راهبرد قوی بودن را پیشه خود ساخته و همپای مسئولان دلسوزی که دغدغه مشکلات مردم را دارند جهت پیشرفت و اعتلای این سرزمین غیرت دلاورانه وهمت قهرمانانه دارند.
 
چه زیباست که برگ دیگری از تاریخ این سرزمین با برگزاری انتخاباتی دیگر رقم می خورد تا با وفاق ملی و مشارکت حداکثری ثابت شود بهار انقلاب در گام دوم از دریچه اسفند به بار می نشیند تا جوانه های شادی، نشاط و سرزندگی با مشارکت پرشور مردم رقم بخورد.
 
اینجانب ضمن تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به پیشگاه رهبر معظم انقلاب و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی، مسئولان را به خدمت صادقانه و تلاش وافر برای رفع مشکلات مردم دعوت می کنم تا ضمن تحقق رونق تولید و درونزایی اقتصاد بتوانیم زمینه مشارکت مردم در انتخابات را فراهم کنیم و پرچم انقلاب اسلامی را به دست موعود نجاتبخش بسپاریم.

تعداد نمایش ها (593)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان