معاون خدمات شهری
- ایجاد وحدت رویه در تولید محتوای برنامه های فرهنگی و تبلیغات محیطی؛
- اتحاد بین سازمانی و اجتناب از موازی کاری
- طراحی برنامه های مجازی و تبلیغات شهری در اعیاد شعبانیه و میلاد امام علی علیه السلام را در دستور کار قرار داد.
در این جلسه میلا نی؛ رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اورمیه بر لزوم مهندسی فضا سازی شهری پیرامون تبلیغات شهری تاکید کرد و افزود: امروز دیگر تبلیغات سنتی پاسخگوی نیاز کلانشهری مانند ارومیه نیست و شهرداری می بایست به سوی تبلیغات مدرن گام بردارد.
در این جلسه بر اجرای هر چه باشکوه تر اعیاد شعبانیه ؛ ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر با اجرای برنامه هایی در فضای مجازی و اجتناب از تجمع به علت شروع موج چهارم کرونا و وارد شدن ارومیه به وضعیت نارنجی؛ تاکید شد.
همچنین بنا به اعلام احمد زاده مدیر امور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه از اهتزار پرچم علوی در یادمان شهدای ارومیه خبر داد.
حسین مرندی رییس اداره تشریفات و مناسبتهای شهرداری ارومیه در این جلسه تهیه و نصب تابلو روان بزرگ در مرکزیت شهر را از نیازهای مبرم شهر دانست و افزود: این تابلو روان می تواند شهرداری را در اجرای طرح های واحد و متوازن در مناسبتها ی ملی و مذهبی و نیز در خلاصی شهر از آلودگی های بصری یاری نماید.