آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

همکاری تنگاتنگ و موثر شهروندان با اکیپ خدمات شهری درعملیات لایروبی انهار

همکاری تنگاتنگ و موثر شهروندان با اکیپ خدمات شهری درعملیات لایروبی انهار

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/دوشنبه, 09 اردیبهشت,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

همکاری تنگاتنگ و موثر شهروندان با اکیپ خدمات شهری درعملیات لایروبی انهار

💠معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در راستای جلوگیری از وقوع سیل در بارندگیهای اخیر، قبل از شروع بارندگی اقدام به لایروبی کانالها و انهار کرد.

💠معاون خدمات شهری در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی خدمات شهری، ضمن تشکر و قدردانی ازهمکاری صادقانه شهروندان و روستائیان با اکیپ معاونت خدمات شهری؛ اعلام کرد: شهروندان ارومیه و روستائیان در خارج از محدوده شهر با ماشین آلات سنگین شخصی به کمک پرسنل خدمات شهری آمدند و در عملیات لایروبی انهاردر کنار پرسنل شهرداری همکاری تنگاتنگی داشتند.

💠امیر سحابی ادامه داد: حسب دستوراکید شهردارمحترم ارومیه و شورای اسلامی شهر، مقرر شد از وقوع هر گونه بحران احتمالی تحت هر شرایطی ممانعت به عمل آید؛ لذا اینجانب از طرف خود و سایر همکارانم به شهروندان فهیم و نجیبمان خاطر نشان می سازیم که با تمام توان و تخصص از وقوع هر گونه بحرانی ممانعت کنیم. پس شهروندان در این قبیل از موارد باخاطری خیال آسوده به زندگی عادی خود ادامه دهند .

💠وی افزود: در طی بارندگی های اخیر که میزان آن قابل توجه بود، شهرداری ارومیه و خصوصا حوزه معاونت خدمات شهری با همکاری و هماهنگی معاونتها و سایر حوزه ها بطور جد و شبانه روزی در جهت مقابله با وقوع بحرانهای احتمالی در سطح شهر همت نموده و مانع از وقوع رخدادهای تلخ احتمالی گردید.

💠سحابی گفت: حوزه های فعال که مستقیما در این مهم یاریگر بودند عبارتند از سازمان مدیریت پسماند ، سیما منظر و فضای سبز، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان عمران، مدیریت بحران و سامانه مدیریت سامانه 137.

💠معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در پایان ضمن تشکر از پرسنل زحمتکش شهرداری در آماده باش ها گفت: قبل از شروع بارندگی همکاران و زحمتکشان شهرداری آماده باش کامل بوده و در محل ماموریت خود مستقر شدند و تا پایان کامل نزولات آسمانی نیز صادقانه انجام وظیفه کردند که ضمن تشکر از تمامی عزیزان زحمتکش متقابلا از شهروندان فهیم و نجیب که همکاری تنگاتنگی در این مهم داشتند قدردانی می کنم.

تعداد نمایش ها (592)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان