آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

نرم افزار جامع چشم شهروندی راه اندازی شد

نرم افزار جامع چشم شهروندی راه اندازی شد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/دوشنبه, 09 اردیبهشت,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سامانه مدیریت شهري 137، جهت دریافت پیامهای تصویری شهروندان،نرم افزار چشم شهروندی را با همكاري سازمان فاوا ی شهرداري راه اندازی کرد.

💠مدیر سامانه مدیریت شهري 137 در گفتگو با خبرنگار واحد روابط عمومی معاونت خدمات شهری اعلام کرد: پیش از این شهروندان ارومیه ای با شماری گیری 137 می توانستند مشکلات محله خود را در حوزه وظایف شهرداری با سامانه مدیریت شهری درمیان بگذارند، اما با راه اندازی این نرم افزار، شهروندان می توانند تصویر مربوط به مشکل موجود را نیز به این مدیریت ارسال فرمایند.

💠احسان مهدی پور با اشاره به عملکرد سال 97 سامانه 137 گفت: در طول سال 97 تعداد 9هزارو 233 تماس تلفنی از سوی شهروندان با موضوع اجرائیات، پیشگیری و تکدیگری دریافت شده است.

💠وی با بیان اینکه در طول سال گذشته جمعا 37هزارو 510 تماس تلفنی از سوی شهروندان دریافت شده است؛ ادامه داد: همچنین در سال 97، تعداد 12 هزارو 967 تماس در رابطه با نواحی شش گانه و سگهای ولگرد گزارش شده است و تعداد 9هزارو 366 تماس مرتبط با شهرداری مرکزی و خدمات شهری مناطق، تعداد چهار هزارو 503 تماس مرتبط با سازمانهای تابعه و نیز تعداد یک هزارو 441 تماس در رابطه با معاونت ها و ادارات شهرداری ارومیه گزارش دریافت شده است.

💠این مدیر جوان و خلاق هم اکنون با بکارگیری نرم افزارهای نوین سعی در ارتقاء و بهبود پلهای ارتباطی مردم با شهرداری است.

💠مدیر سامانه مدیریت  137 شهری نيز در پایان از حمايت هاي شهردار ارومیه و مدير اداره بازرسي در خصوص توسعه و بروز رساني اين سامانه قدرداني نمود.

تعداد نمایش ها (706)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان