آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: افزایش سرانه فضای سبز به 12 متر مربع تا پایان دوره چهارم

نائب رییس شورای اسلامی شهر ارومیه خبر داد: افزایش سرانه فضای سبز به 12 متر مربع تا پایان دوره چهارم

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از اجرایی شدن شورا یار محله بعد از رفع پاره ای از مسایل بومی و محلی تا پایان سال جاری خبر داد.

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/دوشنبه, 24 آذر,1393/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
2/5

 

 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه از اجرایی شدن شورا یار محله بعد از رفع پاره ای از مسایل بومی و محلی تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری ارومیه، حسین بخشایشی، با اشاره به اینکه اجرای شورا یار محله در بیش از 50 محله از مناطق 4 گانه شهر ارومیه توسط مشاور طرح تفصیلی برای اجرا در دست مطالعه است، افزود: محل های مستعد و محل های که پتانسیل های لازم برای اجرای این طرح را دارند توسط کارشناسان در دست بررسی است که بعد از اتمام عملیات مطالعه و رفع نواقص در صحن علنی شورا تصویب و بعد از تصویب نیز توسط شهرداری ارومیه وارد فاز اجرایی خواهدشد.

بخشایشی خدمات بهینه به مردم و تخصیص امکانات عادلانه در نقاط مختلف شهر را از امتیازات و مزایای اجرای طرح شورای یار محله در نقاط مختلف شهرارومیه عنوان کرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه رسیدگی به مناطق محروم شهر ارومیه را از اولویت های شورا در سال93 عنوان کرد و گفت: امسال شورا با اختصاص بودجه ویژه ای برای مناطق محروم خدماتی چون آسفالت معابر، جدول گذاری، ایجاد فضای سبز، زیر سازی و مبلمان شهری انجام داده است.

وی با بیان اینکه هم اینک سرانه فضای سبز ارومیه 5/8 متر مربع است، اظهار کرد: تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر ارومیه سرانه فضای سبز شهر ارومیه به 12 متر مربع ارتقاء خواهد یافت.

بخشایشی در ادامه با اشاره به خیابان تازه گشایش یافته امام خمینی (ره)، گفت: در سال 92 محدوده لشکر 64 با مساحت 70هکتار تغییر کاربری یافت که با این تغییر کاربری از مساحت 70هکتاری این محدوده 43 درصد به شهرداری ارومیه تعلق یافت که بخش عمده ای از این تعلق به خیابان و باقیمانده برابر ابلاغیه شورا اسلامی شهر ارومیه به فضای سبز اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به انتقال 57 درصد از باقیمانده ارتش به خارج از لشکر، اظهار کرد: برای انتقال کامل این 57 درصد، 5 سال زمان نیاز خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه حاشیه امتداد خیابان امام خمینی (ره) را یک منطقه بکر طبیعی عنوان کرد و گفت: اکنون مطالعاتی برای تغییر کاربری این محدوه با توجه به نیاز شهر در سال های آینده در دست اجرا است

تعداد نمایش ها (894)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان