آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

میلاد با سعاوت علی ابن ابیطالب(ع)، مولای متقیان بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد

میلاد با سعاوت علی ابن ابیطالب(ع)، مولای متقیان بر تمام مسلمانان جهان مبارک باد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/یکشنبه, 18 اسفند,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سیزدهم ماه رجب سرآغاز طلوع خورشید زندگی بزرگ مردی است که ولادتش در کعبه و شهادتش در مسجد بود امام علی (ع) آغازگر امامت و مظهر عدالت و خداپرستی و تربیت یافته در مکتب نبوت است که با سلوک و گفتار و رفتار و منش خویش، دل های تشنه حقیقت را از چشمه لایزال الهی سیراب ساخته است.

سالروز ولادت حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، حامی ستمدیدگان و محرومان و پدر یتیمان که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به عموم آزاد مردان جهان، مردم متدین و ولایتمدار اورمیه، خصوصاً پدران معظم شهیدان گرانقدر و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

امید است با استعانت از خداوند منان، جامعه اسلامی با سرلوحه قرار دادن منش و سیرت زندگانی حضرت علی(ع) و ائمه اطهار(ع) و تحت زعامت مدیریت داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی مراحل و ابعاد زندگی و در خدمتگزاری به محرومان و مستضعفان موفق و مؤید باشند.

  

                                                                                                                                                                                                        مدیر روابط عمومی بین المللی معاونت خدمات شهری شهرداری اورمیه                        

تعداد نمایش ها (614)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان