آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

معضل دستفروشی در شهر ارومیه حل و فصل می شود

معضل دستفروشی در شهر ارومیه حل و فصل می شود

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/دوشنبه, 17 مهر,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معضل دستفروشی در شهر ارومیه حل و فصل می شود:

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه مهرداد سلامتی معاون خدمات شهری بیان نمود در راستای رسیدن به اهداف مد نظر شهردار محترم تمامی توان حوزه معاونت خدمات شهری به کار گرفته خواهد شد.

وی با بیان این مطلب افزود سیما و منظر شهری ارومیه که در رتبه های بالای شهری در سطح کشور را دارا می باشد در تمامی ابعاد ابن حوزه مورد توجه قرار گرفته و با جدیت تمام در تمامی ابعاد در مرحله اجرایی قرار گرفته است

وی با اشاره به جایگاه شهرارومیه به عنوان ویتیرین شهری و دروازه اروپا از دید توریست های مختلف رسیدگی به معضل دست فروشی که منوط به همکاری و هماهنگی کلیه واحدها و ارگانهای مرتبط می باشد امری ضروری و مهم دانسته و عزم جدی حوزه معاونت خدمات شهری در حل و فصل این موضوع را جز سرفصل های دوره جدید مدیریت شهری اعلام نمود.

تشکیل جلسات متعدد و راهبردی در این زمینه جز اولین قدم های تاثیر گذار در همکاری ارگانهای مرتبط در برنامه های این حوزه قرار داشته که کم کاری در این حوزه معاونت مورد اغماض قرار نخواهد گرفت.

سلامتی با اشاره به اجرای مراحل راهبردی حل معضل دستفروشی بیان نمود عملیات مربوطه در مرحله اول با بلوک بندی شهری در مناطق 5 گانه انجام و در هر مرحله گزارش کلی از طریق کانال های مربوطه اعلام خواهد شد.

تعداد نمایش ها (1089)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان