آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

معاون خدمات شهری با حضور در انتقال خون به پویش" ارومیه به خون نیاز دارد من خون می دهم" پیوست

معاون خدمات شهری با حضور در انتقال خون به پویش" ارومیه به خون نیاز دارد من خون می دهم" پیوست

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 14 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری؛ معاون خدمات شهری به همراه پرسنل حین اهدای خون طی مصاحبه ای تصریح کرد: پویش اورمیه به خون نیاز دارد ..من خون می دهم با تشدید اپیدمی ویروس کرونا در اورمیه و به دنبال آن افت بانک خون استان با هدف کمک به بیماران بستری در بیمارستانها تشکیل شده است.
مناف زاده ادامه داد: با تغییر مدیریت در معاونت خدمات شهری اینجانب با حضور و اهدای خون خود با پیوستن به این پویش همچنین دستور ادامه فعالیت پویش را در اولین روز حضور خود در معاونت خدمات شهری صادر کردم.

وی افزود: از تمامی شهروندان خیر خود می خواهم با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و اجتناب از حضور در تجمعات از انتشار ویروس جلوگیری نمایند تابیش از این شاهد از دست دادن عزیزانمان در این بحران نباشیم.

دکتر مناف زاده، معاون خدمات شهری همچنین از مردم خواست به شکرانه سلامتی خود با اهدای خون خود به کمک بیماران بستری در بیمارستانها بشتابند.

بر پایه این گزارش رییس انتقال خون با حضور سالن اخذ خون از حضور مناف زاده معاون خدمات شهری و همراهانشان قدردانی کرد.

تعداد نمایش ها (296)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان