آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

مصاحبه با سید اکبر طباطبایی، از عوامل اجرایی باغ رضوان ارومیه که به عنوان دفن کن مشغول به خدمت است

مصاحبه با سید اکبر طباطبایی، از عوامل اجرایی باغ رضوان ارومیه که به عنوان دفن کن مشغول به خدمت است

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 30 دی,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 طباطبایی ۴۰ ساله سابقه ای کوتاهتر  از سایر همکارانش دارد، اما با روحیه شوخ طبعی که دارد در مواقع ضروری بصورت داوطلبانه در سایر قسمتها هم دستگیر همکارانش می شود و به " انرژی مثبت" اکیپ معروف است.
🌐 او  با طرح این سوال که آیا تا کنون شنیده اید غسالها یا دفن کن ها اعتصاب کرده باشند؟ ؛ ادامه داد: شغلما خیلی حساس است به همین خاطر  نه تعطیلی داریم نه اعتصاب . 
طباطبایی با خنده ای شیرین بر لبش می گوید : شهر می تواند یک روز بدون قصاب، مهندس، پزشک، خط واحد و... روند طبیعی داشته باشد اما بدون غسال و دفن کن؛ هرگززز.😅 
🌐 او از خاطرات طنز گونه خود در طول حضورش در محل باغ رضوان می گفت و از ترس مردم در هنگام رو در رو شدنشان با غسال ها و دفن کن ها، و یا از ترسشان از میت در هنگام غسل و دفن. لحظات ترسناکی که برای او و همکارانش کاری عادی است.
اما روزهای سخت کرونا دیگر این نیروی سر زنده را نیز خسته کرده است ، سید از دفن های بدون تشیع گفت، از افزایش فشار کاری، از مبارزه رو در رو و مستقیم با کرونا، و...
🌐 سیدطباطبایی گفت: در ایام کرونا حجم کاری سالن تغسیل 4 برابر شده است اما آنچه که ما را ناراحت می کند فشار کاری نیست بلکه مظلومیت فوتی های کرونا هست که غریبانه بدون تشیع خاک می شوند.
🌐 وی گفت: در حالی که نزدیکان بیمار کرونایی از نزدیک شدن به عزیزانشان واهمه دارند اما ما همان کرونایی را عُسل میدهیم و دفن می کنم، اگر مردم نمی توانند عزیزانشان را در آخرین لحظات همراهی کنند اما ما همان فرد را در بغل میگیریم و تا حد امکان سعی داریم با رعایت حرمت و احترام دفن کنیم.
🌐 هدف از بیان این حرفها چیزی نیست جز اینکه مردم جایگاه اجتماعی ما را سخیف نبینند و بدانند که پذیرش من و همکارانم در جامعه از سوی شهروندان تنها خواسته مان است و بس.

✍تهیه و تنظیم گزارش: ملیحه برقی صدقیانی

تعداد نمایش ها (372)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان