آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

مرکز نگهداری متکدیان ارومیه به بهره برداری می رسد

مرکز نگهداری متکدیان ارومیه به بهره برداری می رسد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/چهارشنبه, 04 آذر,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری؛ مهرداد سلامتی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، اظهار کرد: فاز اول مرکز نگهداری متکدیان ارومیه با مساحت 550 متر مربع دارای بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی افزود: این مرکز به عنوان محل نگهداری متکدیان سطح شهر انتخاب شده و امیدواریم  در نیمه دوم دی ماه به بهره برداری برسد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه، بیان داشت: این مرکز در محله حاجی پیرلو واقع شده و فاز نخست آن قابلیت اسکان حدود 40 نفر در 2 بخش مجزای آقایان و خانم ها را دارد.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این مرکز نیز در آینده نزدیک آغاز می شود که با اتمام این فاز می توانیم شاهد کاهش چشمگیر  پدیده   تکدی گری  در ارومیه باشم.

وی با اشاره به همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره در جمع آوری متکدیان سطح شهر،تصریح کرد: مردم نیز می توانند در صورت مشاهده متکدیان با اطلاع دادن به یکی از این نهادها در امر جمع آوری و ساماندهی متکدیان مشارکت داشته باشند

سلامتی در پایان، ضمن قدردانی از مشارکت مردم در بهبود وضعیت تکدی گری در شهر، عامل مردمی را مهم ترین بخش در جمع آوری و حل مشکل متکدیان و  نیز ارتقای نظم و انضباط شهری دانست

تعداد نمایش ها (813)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان