آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

مبارزه با ما در خانه ماندن با شما

مبارزه با ما در خانه ماندن با شما

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/یکشنبه, 25 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مبارزه با ویروس کویید 19 در شهر اورمیه و ممانعت از انتشار آن از ابتدای اسفند استارت خورده است و همچنان تداوم دارد.

 معاون خدمات شهری در مصاحبه با خبرنگار روابط عمومی در خصوص عملکرد این معاونت در حوزه مبارزه با ویروس کویید 19 تسریح کرد: از اول اسفند همزمان با شیوع ویروس کرونا در اورمیه، عملیات گسترده و مداوم ضد عفونی از قبیل:
خیابانها – معابر – ایستگاههای اتوبوس و تاکسی– عابر بانک ها و نیز مناطق پر خطر از قبیل اطراف بیمارستانها – درمانگاهها – پایانه مسافربری – ادارات شهرداری – مدارس و مراکز قرنطینه -  پاساژها – خانه سالمندان- بهزیستی- محل نگهداری کودکان بی سرپرست- مدارس توسط سازمان مدیریت پسماند و سازمان آتش نشانی انجام شده است و هنوز ادامه دارد.

امیر سحابی در این مصاحبه از تعطیلی میدان دواب؛ جلوگیری از تجمع دستفروشان و سایر تجمع های خرید و فروش در داخل شهر- تعطیلی پارکها و جلوگیری از تجمع مردم در فضاهای سبز شهری در راستای ممانعت از انتشار ویروس خبر داد.

سحابی ادامه داد: به موازات اجرای عملیات ضد عفونی؛ جمع آوری جداگانه پسماند بیمارستانها و مراکز آزمایشگاهی و منازل مبتلایان به ویروس بر پایه لیست اعلامی مرکز بهداشت اورمیه و نیز گند زدایی و آهک پاشی جداول سطح شهرتوسط سازمان مدیریت پسماند شهری انجام می شود.

وی با اشاره به اتخاذ تصمیم کاهش از تردد مردم به باغ رضوان افزود: اختصاص قطعه تدفین ویژه و احداث غسالخانه ویژه اجساد کرونایی در محل باغ رضوان اورمیه و نیز اختصاص آمبولانس ویژه، تهیه کاور مخصوص برای اکیپ آرامستان و ضد عفونی مداوم قسمتهای اداری آن از جمله فعالیتهای معاونت خدمات شهری در آرامستان باغ رضوان می باشد.

سحابی همچنین از اقدام معاونت خدمات شهری به عقد قرارداد جهت اخذ تست کرونای کارمندان شهرداری و اخذ تست مجدد از افراد مشکوک با همکاری خانه سلامت خبر داد و گفت:اعزام اکیپ های بازرسی در راستای کیفیت رعایت پروتکل های بهداشتی اعلامی از وزارت بهداشت و ارائه تذکرهای لازم از اول خرداد ماه امسال توسط اکیپ های مجزا (متشکل از نماینده خدمات شهری، نماینده بحران - نماینده خانه سلامت و بازرسی ) به تعدا حداقل 200مورد بازدید صورت پذیرفته و این بازدید ها ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول گفت: تشکیل کمیته کرونا به مرکزیت معاونت خدمات شهری با هدف هماهنگی امورات مربوط به مرخصی مبتلایان – شروع بکاربهبود یافته گان- بازدید ها و عملیاتهای ضد عفونی از جمله سایر اقدامات معاونت خدمات شهری است.

سحابی افزود: در خصوص ا علام آمار و لیست های دور کاری – مصوبه ها و بخشنامه ها توسط کمیته مبارزه با کرونا هماهنگی های لازم  با فرمانداری – استانداری- مرکز بهداشت – حراست و بازرسی شهرداری صورت می پذیرد.

وی اعلام کرد: بازدید اکیپ کمیته مبارزه با ویروس کرونا از مناطق پرتردد- پاساژها و مجتمع های مسکونی و انجام هماهنگی های لازم با هیات مدیره محل برای انجام عملیات ضد عفونی و نیز هماهنگی با بیمه البرز (تکمیلی) و امور مالی شورای مرکزی برای پرداخت فاکتورها و هزینه های انجام یافته مبتلایان به ویروس. از جمله فعالیتهای اکیپ بازرسی کمیته مبارزه با کرونا در حوزه معاونت خدمات شهری می باشد.

سحابی, معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه در پایان خطاب به شهروندان گفت: معاونت خدمات شهری با تمامی حوزه های تابعه خود از قبیل( سازمان آتش نشانی – سازمان مدیریت پسماند- مدیریت بحران- سازمان ساماندهی مشاغل شهری- سازمان آرامستانها- اداره رفع سد معبر- سازمان سیما؛ منظر و فضای سبز شهری – اداره سامان دهی متکدیان و نیز اداره ماشین آلات )و در راس آن شهرداری اورمیه با تمام قوا و نیروی خود در راستای مبارزه با این ویروس منحوص در تلاش است و تنها خواهش ما از شهروندان استفاده مداوم از ماسک – شستشوی دستها و در خانه ماندن است.

تعداد نمایش ها (446)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان