آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

عملیات شبانه روزی مسیر گشائی، برف روبی و محلول پاشی معابر سطح شهر از دقایق اولیه ی شروع بارش برف

عملیات شبانه روزی مسیر گشائی، برف روبی و محلول پاشی معابر سطح شهر از دقایق اولیه ی شروع بارش برف

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/یکشنبه, 17 آذر,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

با تدابیر ویژه و حضور به موقع عوامل معاونت خدمات شهری در سطح منطقه علی رغم بارش شدید برف خللی در امور روزمره شهروندان ایجاد نکرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری ارومیه ،با توجه به سوابق قبلی و تمهیدات بعمل آمده تمامی شریان های اصلی و فرعی شهر و با شن و نمک مخصوص و بهره گیری از امکانات موجود زیر نظر مستقیم شهردار، شن پاشی گردید و این روند تا صبح ادامه داشت و علیرغم بارش برف شهروندان عزیز با هیچ مشکلی روبه رو نشدند.

طبق این گزارش با توجه به بارش سنگین شهرداری با بسیج نیروهای خود نسبت به بازگشایی معابر سطح شهر اقدام نمود ستاد برف روبی که متشکل از نیروهای خدمات شهری، فضای سبز، موتوری، آتش نشانی است به نمک پاشی و بازگشایی تمامی معابر اصلی و کوچه ها و خیابان های سطح شهر اقدام نمود ستاد برف روبی آمادگی کامل دارد تا در صورت ادامه بارش نسبت به خدمات دهی به شهروندان اقدام نماید.

امیر سحابی با اعلام این خبر گفت: با توجه به بارش شدید برف و نزولات آسمانی و خدمات رسانی به همشهریان عزیز و همچنین ضرورت  اهمیت برف روبی و پاکسازی معابر، ستاد برف روبی منطقه اقدام به برف روبی، یخ زدایی و پاکسازی معابر نموده است.

وی همچنین در خصوص سطح انتظارات شهروندان در زمان بارش برف، خاطر نشان کرد: صبر و حوصله شهروندان در ارائه خدمات یک ضرورت است زیرا با شروع عملیات برف روبی، ارائه خدمات همزمان در تمامی نقاط شهری مقدور نیستکه در این راستا لازم است شهروندان ما را یاری کنند.

دکتر سحابی با بیان اینکه اکیپ های برف روبی منطقه از اولین ساعات شروع بارندگی در سطح شهر با تلاش های بی وقفه اقدام به برف روبی و پاکسازی معابر نموده اند خاطر نشان ساخت همه عوامل شهرداری به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان محترم می باشند و تمام تلاش مجموعه جلب رضایت شهروندان محترم می باشد.

معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه همچنین با اشاره به اینکه ارومیه دارای موقعیت جغرافیایی دشتی بوده و مشکل آب گرفتگی همواره وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه پس از بارش برف ممکن است بر اثر ذوب شدن برف ها آب گرفتگی وجود دارد در همینراستا حوزه خدمات شهری تمام خدمات از جمله لایروبی و پاکسازی کانال ها و آب های جاری را انجام داده است.

تعداد نمایش ها (599)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان