آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

شهردار ارومیه: ♦️همه در پی یک هدفیم؛ و آن خدمت رسانی به شهروند است+ تصاویر

شهردار ارومیه: ♦️همه در پی یک هدفیم؛ و آن خدمت رسانی به شهروند است+ تصاویر

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/چهارشنبه, 18 فروردین,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

آقازاده با تاکید بر اهمیت خلاقیت و تخصص محوری افزود: مدیران می بایست فرصت و بستر مناسب ارائه خلاقیت را برای پرسنل و شهروندان فراهم نمایند تا بتوانیم به مدیریت مدرن شهری دست یابیم.
 
شهردار ارومیه در جمع مدیران و روسای سازمانها و ادارت تابعه معاونت خدمات شهری تصریح کرد: تحول گرایی، خروج از روزمره گی، تجهیز ادارات و تامین ابزار کار، استقبال از ایده های نو و تغییر دیدگاههای مدیریتی؛ لازمه مدیریتی یکپارچه و قوی نیز جلب رضایتمندی شهروندان است.
آقازاده، شهردار ارومیه با بیان اینکه استعداد و تخصص تغییر دهنده سرنوشت نیست؛ انتخاب است که تغییر دهنده سرنوشت است؛ گفت: پس انتخاب روشهای مدرن با کمک گرفتن از خرد جمعی چه از سوی پرسنل و چه از سوی شهروندان در مدیریت شهری و خدمات رسانی سرنوشت ساز است لذا توجه جدی به مدیریت یکپارچه، هماهنگی و دوری از تکروی ها در تمامی عملیاتها مستلزم توجه جدی مدیران را می طلبد.

مناف زاده معاون خدمات شهری در نخستین کارگروه خدمات شهری با تاکید بر مدیریت یکپارچه گفت: کارگروه فوق فرصتی است برای همفکری در جهت رفع مشکلات حوزه معاونت خدمات شهری که گسترده ترین حوزه در شهرداری است .

تعداد نمایش ها (227)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان