آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

شهردار ارومیه در مراسم افتتاحیه پارک خانواده شهرداری ارومیه: تامین مکان مناسب برای تفریح کارکنان شهرداری از دغدغه های اصلی این سازمان بود

شهردار ارومیه در مراسم افتتاحیه پارک خانواده شهرداری ارومیه: تامین مکان مناسب برای تفریح کارکنان شهرداری از دغدغه های اصلی این سازمان بود

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/جمعه, 18 تیر,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهردار ارومیه  در مراسم افتتاحیه پارک خانواده شهرداری ارومیه گفت: تامین مکان مناسب برای  تفریح کارکنان شهرداری از دغدغه های اصلی این سازمان بود و نیز برنامه های بعدی از جمله احداث تالار و استخر در این مجموعه پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی معانت خدمات شهری، محمدحضرت پور، شهردار ارومیه در آئین افتتاح پارک خانواده وِیژه کارکنان شهرداری ارومیه اظهار داشت: از برنامه های بعدی برای ارائه خدمات رفاهی  احداث تالار واستخر  در این مجموعه است و امیدواریم تمامی همکاران از این پارک نهایت استفاده را ببرند.

 وی با تقدیر از سازمان هایی که شهرداری را در ساخت این مجموعه یاری نمودند،  تاکید کرد: تامین مکان مناسب برای کارکنان شهرداری همواره از دغدغه های اصلی این سازمان بوده است.

 شهردار ارومیه با بیان اینکه این پارک مختص کارکنان شهرداری  بوده داد: عبوربه این مجتمع رفاهی فقط توسط کارت عبور ومروری که در اختیار کارکنان این  سازمان قرار می گیرد امکان پذیرخواهد بود.

  در ادامه این مراسم، محرم تیزکار، معاون اداری مالی شهرداری ارومیه با بیان اینکه در سال  92وضعیت شهرداری از لحاظ مالی بسیار ایده آل بود، تصریح کرد: در سال  93 و سال گذشته متاسفانه وضع مالی این سازمان از شرایط مناسبی برخوردار نبود، ولی با این حال این سازمان تمام تلاش خود را برای پرداخت حقوق ومعوقات کارکنان  انجام داده است.

 تیزکار با اشاره به مشکلات اقتصادی که دامنگیر شهرداریها شده است، تاکید کرد:  امسال نسبت به سال های  گذشته، کاهشی در احتساب ساعات اضافه کاری برای کارکنان شهرداری ارومیه علی رغم کمبود شدید منابع مالی  صورت نگرفته است.

 وی با اعلام اینکه در جاهای مختلف و دیدنی کشور نیز امکانات مناسب رفاهی دیگری برای کارکنان شهرداری در نظر گرفته شده ست، افزود:چابک سر، مشهد و سرعین از جمله شهرهایی هستند که هتل ها واقامت برای کارکنان شهرداری ارومیه در نظر گرفته شده وهمکاران محترم می توانند از آن استفاده نمایند

تعداد نمایش ها (819)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان