آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

روزانه 500 تن زباله از سطح شهر جمع آوري مي گردد

روزانه 500 تن زباله از سطح شهر جمع آوري مي گردد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/چهارشنبه, 08 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه، روزانه 500 تن زباله جمع آوری، انتقال ، دفن و ساماندهی می کند 
به گزارش روابط عمومي معاونت خدمات شهري مدیر عامل این سازمان با اشاره به چالش های مدیریت شهری و اقدامات صورت گرفته در این خصوص اظهار داشت علاوه بر فعالیتهای تعمیرگاهی و عمرانی ،جمع آوری و ساماندهی زباله های شهری یکی از اساسی ترین و مهمترین خدمات شهری اراِئه شده توسط این سازمان مي باشد


بهمن خواه همچنین به تعداد ماشین آلات فعال در خصوص ساماندهی زباله های شهری اشاره کرد و گفت:
در این زمینه 46 دستگاه خودرو مکانیزه حمل زباله ، 7 کانتینر مخصوص حمل زباله و دستگاههای بیل مکانیکی ، لودر ،بلدوزر و چند دستگاه کامیون ده تن جهت دفن و ساماندهی زباله های شهری با هماهنگی سازمان مدیریت پسماند در محل دفن زباله سایت نازلو فعالیت فعال دارند.  
 
عربعلی بهمن خواه در ادامه با اشاره به معضلات شهری و یخبندان در اثر بارشهای اخیر گفت: کلیه پرسنل و ماشین آلات سازمان اعم از ستادی ،اجرائی ، تعمیرگاهی در آماده باش کامل بوده و فعالیت فعال در خصوص پشتیبانی ماشین آلات و رفع یخبندان و برف روبی معابر با کلیه دستگاههای موجود با تمام توان دارند.
 
سازمان خدمات موتوری شهرداری ارومیه یکی از سازمانهای خدمات رسان شهرداری ارومیه می باشد که علاوه بر فعالیتهای تعمیرگاهی و عمرانی  فعالیتهای ارزنده ای نیز در خصوص ارائه خدمات شهری دارد و تنظیف و رفت و روب معابر شهر همچنین ساماندهی زباله های شهری از شاخص ترین این فعالیتهاست.

تعداد نمایش ها (678)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان