آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

توزیع کیسه زباله روز 13 فروردین توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری

توزیع کیسه زباله روز 13 فروردین توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 10 فروردین,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش روایط عمومی سازمان مدیریت پسماند شهرداری مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری با اعلام این خبر افزود: این سازمان در نظر دارد طبق روال سالهای گذشته در روز طبیعت (13 فروردین ) نسبت به توزیع کیسه زباله در 9 خروجی شهر با شعار «بیائیم سال جدید را باحفظ طراوت و پاکیزگی محیط زیست آغاز کنیم» اقدام نماید.

 عزیز قال ضمن عرض تبريك و تهنيت سال نو، سال « اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل »  با اشاره به روند اجرای این مراسم از سال 87 به اهمیت فرهنگ سازی و مدیریت پسماند ها و همچنین حفظ و پاکیزگی محیط زیست و طبیعت، مشارکت و همکاری همه جانبه شهروندان فهیم ارومیه را  طبق سالهای قبلی خواستار شدند.

 

ایشان در ادامه به استقرار همکاران سازمان از اولین ساعات صبح روز جمعه 13 فروردین در 9 خروجی شهر و توزیع کیسه زباله به همشهریان خبر دادند.

شهروندان عزیز می توانند به هنگام مراجعه به شهر و به منظور حفظ و پاگیزگی محیط زیست، کیسه های پر شده در روز طبیعت را به مخازنی که به همین منظور در مسیر های برگشتی به شهر تعبیه گردیده، تخلیه نمایند.

 

شهروندان عزیز می توانند با تحویل کیسه زباله و ملاحظه  سوال مسابقه طرح شده بر روی کیسه و ارسال شماره گزینه صحیح به سامانه پیامک 300073418  از جوایز این سازمان برخودار گردند.

محل ایستگاه های توزیع کیسه زباله در خروجی های 9 گانه شهر:

1-     ابتدای جاده سلماس (بعد از سه راه ناحیه )

2-    ابتدای جاده بند (نرسیده به ورودی گلشهر2)

3-    ابتدای جاده شهید کلانتری

4-    ابتدای جاده چی چست

5-    ابتدای جاده حیدرلو (انتهای بلوار رودکی)

6-    ابتدای جاده انهر (بعد از 32 متری دوم)

7-    ابتدای جاده مهاباد (روبروی پلیس راه استان)

8-    ابتدای جاده سرو (جلوی دانشگاه طباطبایی)

9-    ابتدای جاده بالانچ (انتهای بلوار ساوالان) بالاتر از جایگاه بنزین

تعداد نمایش ها (900)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان