آب و هوا
اوقات شرعی

اخبار

ايجادخانه مهرباني در اروميه

ايجادخانه مهرباني در اروميه

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/جمعه, 02 بهمن,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون خدمات شهري شهرداري اروميه اعلام كرد: خانه مهرباني با هدف كمك به نيازمندان درخيابان امام خميني (ره)  اروميه ايجاد مي شود.

مهرداد سلامتي با اشاره به راه اندازي ديوار مهرباني در تقاطع غير همسطح مادر، افزود:  خانه مهرباني در تدوام  طرح ديوار مهرباني  با هدف كمك به نيازمندان با  پخش و توزيع البسه و ساير لوازم مايحتاج زندگي تا پاپان سال جاري  راه اندازي مي شود.

وي در ادامه از به بهره برداري رسيدن فاز اول گرمخانه اورمیه با هدف بهبود وضعیت افراد بی خانمان و کارتن خواب در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: هم اكنون فاز اول مرکز نگهداری متکدیان ارومیه با مساحت 550 متر مربع دارای بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی است.

سلامتي افزود: این مرکز در محله حاجی پیرلو واقع شده و فاز نخست آن قابلیت اسکان حدود 40 نفر در 2 بخش مجزای  مردان و زنان را دارد.

وی ابراز کرد: عملیات اجرایی فاز دوم این مرکز نیز در آینده نزدیک آغاز می شود که با اتمام این فاز می توانیم شاهد کاهش چشمگیر  پدیده  تکدی گری در ارومیه باشيم.

معاون خدمات شهري شهرداري اروميه با اشاره به همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره ) در جمع آوری متکدیان سطح شهر، خاطر نشان  کرد: مردم نیز می توانند در صورت مشاهده متکدیان با اطلاع دادن به یکی از این نهادها در امر جمع آوری و ساماندهی متکدیان مشارکت داشته باشند

وي ضمن قدردانی از مشارکت مردم در بهبود وضعیت تکدی گری در شهر، عامل مردمی را مهم ترین بخش در جمع آوری و حل مشکل متکدیان و  نیز ارتقای نظم و انضباط شهری دانست.

تعداد نمایش ها (879)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

گزارش عملکرد

تست

آمار بازدید
دی ان ان