آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

گزارش دهه نخست فروردین 1400؛ وزش تند باد در ارومیه به تاسیسات شهری خسارت وارد کرد

گزارش دهه نخست فروردین 1400؛ وزش تند باد در ارومیه به تاسیسات شهری خسارت وارد کرد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 10 فروردین,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه در گفتگو با واحد خبر امور ارتباطات و اطلاع رسانی گفت:  درپی وزش تند باد در روزهای نخست سال نو و بارندگی 4فروردین تخریب 160 سازه های فلزی تبلیغات شهری و بنر ؛ شکسته شدن 15اصله درخت؛ از کار افتادن 10دستگاه از تجهیزات برقی؛ تخریب 600متر از آسفالت؛ تخریب 35 عدد از تابلومعابر و کوی ها و آسیب به رنگ آمیزی المانهای شهر و نیز سرریز کردن منحول در سه نقطه از شهر و تجمبع آبهای سطحی در پنج معبر وقایعی بود که آماده باش کامل اکیپ اجرایی خدمات شهری در نخستین روزهای سال نو به دنبال داشت.

مناف زاده افزود: به دنبال خسارات وارد شده برتجهیزات شهری در اثر تند باد و بارش شدید معاونت خدمات شهری اقداماتی از قبیل :جمع آوری درختها و بنر های تخریب شده از سطح شهر- تعویض 84 عدد پرچم آسیب دیده در ابعاد 4*1- رفع آبگرفتگی زیرگذرها و معابر لایروبی کانال مولوی و پرهیزکار – اجرای زیر سازی در برخی معابر را انجام داد.

وی ازعملیاتی شدن زود هنگام اقدامات فنی و زیر بنایی جهت رفع کلیه نقاط حادثه خیز در سطح شهر خبر داد و اعلام کرد:همچنین چندین معبر نیاز به آسفالت نیز توسط کارشناسان خدمات شهری شناسایی شد که در اولویت عملیات آسفالت قرار گرفتند و در حال حاضر جهت جلوگیری از وقوع هر گونه حوادث با مصالح و آسفالت سرد نسبت به مرمت اقدام شد تا در اسرع وقت نسبت به آسفالت اقدامات لازم مبذول گردد.

مناف زاده با اشاره به نشت بنزین تانکر سوخت در یکی از پارکینهای خودروهای سنگین اظهار داشت: حضور به موقع اکیپ مدیریت بحران معاونت خدمات شهری در محل نشت از وقوع حادثه ای در نخستین ساعات سال نو جلوگیری کرد.

مناف زاده تصریح کرد: مدیریت بحران معاونت خدمات شهری نظارت بر اجرای صحیح پروتکل های بهداشتی در سازمانها و ادارات شهرداری  توسط تیم بازرسی را با حساسیت کامل دنبال می کند.

مناف زاده معاون خدمات شهری در پایان اعلام داشت: این معاونت با افزایش نیروی ادارات رفع سد معبر و اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری به عملیات پاکسازی معابر؛ تخلفات ساختمانی و جمع آوری متکدیان ادامه خواهد داد.

تعداد نمایش ها (193)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان