آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

گزارش تکمیلی عملیات برف روبی در بارندگی جمعه، 26 آذر

گزارش تکمیلی عملیات برف روبی در بارندگی جمعه، 26 آذر

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/یکشنبه, 28 آذر,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

بنا به اعلام روابط عمومی سازمانها ، مناطق و ادارات عضو ستاد با شروع بارش برف از شامگاه 26 آذر 1400؛ یک هزارو 185 نفر نیروی اجرایی وتعداد یکصدو 13 دستگاه خودروی سبک و سنگین شهرداری اورمیه فعالیت خود را در سطح شهر شروع کردند .

بر پایه این گزارش: طی عملیات 48 ساعته برف روبی و رفع انسداد و لغزندگی  معابر ؛ 900 شارع اصلی و2هزارو  300 معبر فرعی پاکسازی شد.

لازم به ذکر است: در طول این عملیات برف روبی؛ اکیپ های اجرایی، فنی، تعمیرگاه اداره ماشین آلات شهرداری، تکنسین های تعمیرگاه سیار اداره ماشین آلات بصورت شبانه روزی و تا پایان عملیات در سطح شهر حضور داشتند

همچنین مدیران مجموعه های شهرداری به همراه ریاست ستاد مدیریت بحران (شهردار ارومیه ) و جانشین ستاد (معاونت خدمات شهری) و نیز ناظرين مدیریت بحران در طول عملیات با گشت زنی های مداوم اکیپ اجرایی را از نزدیک همراهی کردند.

همچنین بنا به اعلام مدیریت 137 شهرداری، با شروع تا پایان بارش تقریبا 420تماس از سوی شهروندان جهت گزارش وضعیت معابر و شکستگی درختان در سامانه ثبت شده است که بیشتر تماسها از سوی شهروندان مناطق یک و چهار بوده است.

در پایان گفتنی است از تعداد یک هزارو 185 نفر نیروی فعال در عملیات 900 نفر پرسنل در قالب نیروی سازمان مدیریت پسماند و 285 نفر در قالب پرسنل سازمان سیما منظر و فضای سبز در عملیات حضور داشتند و نیز از یکصدو 13 دستگاه خودروی سبک و سنگین؛ طی این عملیات در سطح شهرفعال بودند که از این تعداد 54 دستگاه متعلق به اداره ماشین الات ، 35 دستگاه متعلق به سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری و 24دستگاه سنگین متعلق به سازمان فنی و عمرانی شهرداری بود.

 

تعداد نمایش ها (152)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان