آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

کوتاهی در مجموعه شهرداری ضایع کردن حق الناس است

کوتاهی در مجموعه شهرداری ضایع کردن حق الناس است

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/پنجشنبه, 01 اردیبهشت,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری، در این مراسم رییس امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ضمن تفسیر آیاتی از سوره حجرات؛ تمامی پرسنل مجموعه شهرداری را از سیرت بد اجتماعی از قبیل سوءظن، تجسس و غیبت منع و تصریح کرد: آگاه باشیم که مجموعه شهرداری به عنوان یک سیستم یکپارچه از کوچکترین رفتار و گفتار تک تک پرسنل آن تاثیر می پذیرد و چون این مجموعه یک مجموعه خدماتی  است بدین سو هر نوع تاثیر منفی حاصل از رفتار ما یقینأ ضایع کردن حق الناس است.

حجت الاسلام والمسلمین "فرج زاده " افزود: رفتار، گفتار و نحوه پوشش پرسنل می بایست در شان آداب مسلمانی باشد و مواظب باشیم از تجسس در زندگی دیگران، سوءظن به همکاران و غیبت کردن به دور باشیم چرا که تمامی قضاوتهای ما زندگی افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و مهمتر اینکه رفتار افرد نمود عملکرد شهرداری به عنوان یک نهاد خدماتی در افکار شهروندان است از این رو دقت در رفتار و گفتار بنیاد اساسی آداب پرسنل می باشد.

وی ادامه داد: انجام وظایف محوله ، کمک به پیشرفت همکار و هرز نکردن عمل مثبت همکار موجب تزاید صمیمیت در بین کارکنان می باشد .

حجت الاسلام والمسلمین "فرج زاده "ضمن تلاوت آیاتی از سوره حجرات کلام ا... مجید گفت: اى كسانى كه ايمان آورده‌ايد، از بسيارى از گمانه ها بپرهيزيد كه پاره‌اى از مظنه ها گناه است، و نمامی نكنيد، و بعضى از شما غيبت بعضى را نكند؛ آيا كسى از شما دوست دارد كه گوشت برادر مرده‌اش را بخورد؟

رییس امر به معروف و نهی از منکر شهرداری در پایان سخنرانی خود با تاکید بر رعایت نحوه پوشش، تکلم وسلوک اظهارداشت: امید داریم با رعایت مناسک مسلمانی در محیطی صمیمانه و مصمم به حفظ کرامت یکدیگر بتوانیم  محیطی سالم برای خانواده بزرگ شهرداری بدست بیاوریم.

گزارش تصویری:

تعداد نمایش ها (238)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان