آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

پیام تسلیت دکتر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه به مناسبت جان باختن تورکمن های گلستان در سیل اخیر

پیام تسلیت دکتر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه به مناسبت جان باختن تورکمن های گلستان در سیل اخیر

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/پنجشنبه, 08 فروردین,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

💠خبر وقوع سیل ویرانگر در استان گلستان در اولین ساعات سال نو، قلب تمامی ملت ایران بالاخص مردم آذربایجان را جریحه دار کرد که پیرو این خبر بلافاصله حسب دستور شهردار اورمیه،جمع آوری کمکهای مردمی و ارسال آن به استان گلستان استارت خورد  و این برنامه تا اهدای آخرین کمکهای مردمی ادامه خواهد داشت. مردم عزیز ترکمن مطمئن باشند مردم آذربایجان  در راستای کمک به مناطق سیل زده، هرچه در توان داشته باشند دریغ نخواهند کرد.

💠 لازم به یادآوریست از آنجایی که مسئولین و مدیران در جای جای دستگاههای دولتی در مواقع بحران مسئولیت سنگین و موثرتری بر دوش دارند؛ لذا ضروریست نسبت به سرنوشت مردم حساس تر باشیم و هر کس نسبت به جایگاه خود وظیفه شناس تر باشد تا دیگر شاهد اینگونه وقایع تلخ نباشیم.

💠در پایان دست تمامی همکارانم را در ستاد بحران، سازمانهای حوزه معاونت خدمات شهری و سایر سازمانهای شهرداری می فشارم؛  چرا که در طول بارندگی های زمستان با کوچکترین بارندگی و اعلام آماده باش ، با جان و دل و با ارسال ساعت به ساعت گزارشات خود ما را در مدیریت بحران یاری کرده اند.

 امیر سحابی – معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه

تعداد نمایش ها (512)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان