آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

پاکبانان و غسال ها در فاز نخست واکسیناسیون قرار گرفتند

پاکبانان و غسال ها در فاز نخست واکسیناسیون قرار گرفتند

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/پنجشنبه, 11 شهریور,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه با اعلام خبر فوق افزود: معاونت خدمات شهری از دی ماه 98در قالب کمیته پیشگیری ازکرونا فعالیتهای پیشگیرانه خود را از قبیل : ضد عفونی سطح شهر، ادارات و مکانهای پر تردد- جمع آوری مجزا و بی خطر سازی پسماند های کرونایی- بازرسی از ادارت و بخشهای مختلف شهرداری توسط تیم بازرسان سلامت- واکسینا سیون پاکبانان و غسالها– اخذ تست پی سی آر از کلیه پرسنل در 2 فاز را شروع کرده که  این فعالیتها با شیوع موج پنجم شدت گرفته است که آماده باش معاونت خدمات شهری تا ریشه کن شدن قطعی ویروس منحوس دوام خواهد داشت.

ولی مناف زاده ادامه داد: پیگیری احداث مجتمع های مشاغل از قبیل مجتمع ضایعات فروشان- آهن فروشان- موتور سیکلت- طیور و پرندگان زینتی- گل و گیاه -  میدان بزرگ میوه و تره بار جدید و میدان دواب سرعت گرفته که امیدواریم با تحویل زمین مقدمات احداث را شروع کنیم که یقینا با ساماندهی این مشاغل روحی تازه به کالبد شهر دمیده خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیگیری احداث بازارهای روز با هدف ساماندهی دستفروشان بومی در دست اقدام است؛ گفت: این معاونت با همکاری اتاق اصناف، فاز اول عملیات ارسال برگ اخطاریه به صنوف فعال در هسته مرکزی شهر( خیابان عطایی) را کلید زد و نیز مذاکره و همکاری با معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در راستای ارتقای کیفیت فروشگاههای مواد غذایی و بهداشتی و لزوم اجرای سریع با توجه به وضعیت انتشار کووید 19کلید خورده است که امیدواریم با اجرای این طرح مشترک بتوانیم رغبت خرید شهروندان از مغا زه ها ارتقا داده و استقبال از فروشندگان دوره گرد را کاهش داده باشیم.

وی اعلام داشت: آسیب شناسی پدیده دستفروشی - ایجاد ایستگاه مدرن و روباز مطالعه در کلیه بوستانها با هدف تشویق شهروندان به مطالعه -  اجرای طرح تشویق شهروندان برای مشارکت در احسانهای ماندگار و عام المنفعه -راه اندازی پویش موفق خون با شعار" من خون می دهم – اورمیه به خون نیاز دارد – من خون می دهم" //  آسیب شناسی وضعیت اجتماعی غسالها و اجرای تاثیر گذار طرح " فرشته ای به نام غسال" با هدف ارتقای جایگاه اجتماعی غسالها از گامهای فرهنگی معاونت بشمار می رود.

مناف زاده معاون خدمات شهری در پایان گفت: شناسایی ساختمانهای نا ایمن با هدف اجرای شهرسازی ایمن و شناسایی محل های خطر ساز در سطح شهر اجرایی شده است که پیش بینی می شود قبل از شروع بارندگی ها قسمت بیشتری از این محل ها رفع خطر شوند.

تعداد نمایش ها (225)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان