آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

وحدت رویه در برنامه ریزی مناسبتهای فرهنگی – ملی

وحدت رویه در برنامه ریزی مناسبتهای فرهنگی – ملی

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/شنبه, 09 اسفند,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

معاون خدمات شهری 

- ایجاد وحدت رویه در تولید محتوای برنامه های فرهنگی و تبلیغات محیطی؛

- اتحاد بین سازمانی و اجتناب از موازی کاری 

- طراحی برنامه های مجازی و تبلیغات شهری در اعیاد شعبانیه و میلاد امام علی علیه السلام را در دستور کار قرار داد.

 

در این جلسه میلا نی؛ رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اورمیه بر لزوم مهندسی فضا سازی شهری پیرامون تبلیغات شهری تاکید کرد و افزود: امروز دیگر تبلیغات سنتی پاسخگوی نیاز کلانشهری مانند ارومیه نیست و شهرداری می بایست به سوی تبلیغات مدرن گام بردارد.

 در این جلسه بر اجرای هر چه باشکوه تر اعیاد شعبانیه ؛ ولادت امام علی علیه السلام و روز پدر با اجرای برنامه هایی در فضای مجازی و اجتناب از تجمع به علت شروع موج چهارم کرونا و وارد شدن ارومیه به وضعیت نارنجی؛ تاکید شد.

همچنین بنا به اعلام احمد زاده مدیر امور ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه از اهتزار پرچم علوی در یادمان شهدای ارومیه خبر داد.

حسین مرندی رییس اداره تشریفات و مناسبتهای شهرداری ارومیه در این جلسه تهیه و نصب تابلو روان بزرگ در مرکزیت شهر را از نیازهای مبرم شهر دانست و افزود: این تابلو روان می تواند شهرداری را در اجرای طرح های واحد و متوازن در مناسبتها ی ملی و مذهبی و نیز در خلاصی شهر از آلودگی های بصری یاری نماید.

تعداد نمایش ها (259)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان