آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

همت بلند مدیران و پرسنل شهرداری برای حضور در پویش " اورمیه به خون نیاز دارد ...من خون می دهم"

همت بلند مدیران و پرسنل شهرداری برای حضور در پویش " اورمیه به خون نیاز دارد ...من خون می دهم"

گزارش تکمیلی

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/جمعه, 17 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

🩸 ملیحه برقی صدقیانی از عوامل اجرایی پویش و مدیر امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری با بیان اینکه هدف این پویش در بحرانی ترین وضعیت بانک خون استان کمک به بیماران بدحال کرونایی و بیماران بستری در بیمارستانها است؛ گفت: این پویش از سازمانهای حوزه معاونت خدمات شهری استارت خورد اما با استقبال خوبی ازسایر سازمانها ، معاونت ها و فرهنگ سراها مواجه شد و امروز شاهد استقبال خوبی از پویش هستیم.

وی از مشارکت جدی پرسنل شهرداری اورمیه در پویش اهدای خون خبر داد و افزود: مدیرعامل و پرسنل سازمان ساماندهی مشاغل شهری نخستین سازمانی بود که با چاپ و نصب بنر پویش در محوطه میدان و نیز اهدای خون بیش از 70 نفر به این پویش پیوست و سپس سازمان آتش نشانی ، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری ، اداره املاک و مستغلات؛ اداره ممیزی، معاون و پرسنل معاونت خدمات شهری همزمان با میلاد دخت نبی، فرهنگسرای امام خمینی (ره) همزمان با ایام الله دهه فجر، منطقه 2 شهرداری و منطقه چهار تاکنون با اهدای خون و پلاسما خود به این پویش لبیک گفته اند .

برقی صدقیانی افزود: این پویش که به همت امور ارتباطات معاونت خدمات شهری راه اندازی شده است تاکنون با چاپ و نصب بنر با موضوع دعوت از مردم برای اهدای خون و پلاسما، دعوت از مدیران و پرسنل شهرداری جهت حضور در انتقال خون و اهدای پلاسما و خون، کمک مالی و کمک هزینه آزمایشات پلاسما برای بهبود یافته گان کرونایی در راستای اهدای پلاسما به بیماران کرونایی؛ برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعیاز جمله اقداماتی است که این پویش در رفع کمبود خون کرده است .

ملیحه برقی از عوامل اجرایی پویش و مدیر امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری در پایان گفت: فعالیت این پویش تا اتمام ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه این پویش از آذر ماه شروع شده و تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا ادامه خواهد داشت؛ تصریح کرد: ضمن این پویش از بهبود یافته گان کرونایی پس از 42 روز دعوت به اهدای پلاسما برای نجات بدحالان بیماران کرونایی می شود. 

🩸 خانم آقایی، از پرسنل سازمان انتقال خون و نیز از عوامل اجرایی پویش اعلام کرد: این پویش تا کنون موفق عمل کرده است و مشارکت مدیران محترم شهرداری از این پویش موجب شد تا قسمتی از مشکل کمبود خون اورمیه برطرف شود.

وی افزود: سازمان انتقال خون از مدیران هامی این پویش به رسم قدر دانی تقدیر خواهد کرد.

🩸 امید داریم با اهدای خون خود به بیماران بستری در بیمارستانها کمک کنیم تا پس از عبور از این بحران کرونا، در شادی هایمان خدای نکرده جای خالی عزیزانمان کاممان را تلخ نکند.

تعداد نمایش ها (230)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان