آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

نخستین جلسه امر به معروف و نهی از منکر معاونت خدمات شهری برگزار شد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/دوشنبه, 27 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

جلسه امر به معروف و نهی از منکر با حضور دکتر مناف زاده، معاون محترم خدمات شهری، حجت الاسلام والمسلمین مومن دبیر محترم ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه و با حضور مدیران حوزه خدمات شهری در مورخه 18/11/99 راس ساعت یک در محل دفتر معاونت خدمات شهری تشکیل شد.

 در این نشست ابتدا دکتر مناف زاده معاون محترم خدمات شهری ضمن تبریک ایام الله دهه فجر وسالروز ولادت با سعادت دخت نبی اکرم گفت: امروز شاهد اتفاقی خوب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر هستیم و آن دیدگاه علمی تر و تخصصی به این حوزه می باشد.

دکتر مناف زاده در ادامه با  تاکید بر حضور مدیران در پویش  ارومیه به خون نیاز دارد ... من خون می دهم داد گفت :برنامه های فرهنگی ( فرشته ای به نام غصال) و پویش " ارومیه به خون نیاز دارد ..من خون می دهم"  برنامه های فرهنگی - اجتماعی برجسته است که به همت امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری با مدیریت و برنامه ریزی سرکار خانم ملیحه برقی صدقیانی در بهبوحه ویروس کووید 19  در حال اجراست.

حجت السلام والمسلمین مومن در این جلسه به تشریح و تصریح اهداف جلسه پرداخت و اظهارداشت: فلسفه وجودی تشکیل ستادی همچون امر به معروف و نهی از منکر در ادارات صرفا در راستای نظارت بر عملکرد ادارات و سازمانها با توجه به تخصص آنهاست لذا انجام واجباتی همچون نماز روزه رعایت حجاب و...مربوط به حیطه شخصی هر فردیست و نیز حیطه نظارت این ستاد؛ برگزاری اعیاد و مناسبتهای مذهبی و ملی  و نصب ریسه و بنر نیست بلکه نظارت بر نحوه عملکرد و برنامه های تخصصی سازمانها و ادارات در چارچوب امر به معروف و نهی از منکر است.

این مقام مسئول افزود: نحوه راهنمایی و تکریم مراجعین ، برقراری عدالت بین کارمندان، شایسته سالاری و تخصص گرایی، خود داری از شایعه پراکنی و ارائه اطلاعات شفاف و درست به مردم موضوعاتی است که این ستاد با جدیت دنبال می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مومن همچنین بر اجرای کامل اساس نامه و سسلسله مراتب اداری تاکید کردند.

عابدینی رییس سازمان ساماندهی آرامستانهای شهرداری در این بین گزارش مفصلی از مشکلات اجرایی باغ رضوان را ارائه داد که دکتر مناف زاده اظهار داشتند: این جلسه فرصتی است برای آگاهی مدیران حوزه های خدمات شهری از نگرش امر به معروف و نهی از منکر و بکارگیری درست آن در چهارچوب عملکرد تخصصی خود لذا مسائل و مشکلات سازمانها از موضوع و اهداف این جلسه خارج می باشد و ما سعی داریم به این مقوله ها در جلسات هیات مدیره که بصورت هفتگی برگزار می شود رسیدگی شود.

بر پایه این گزارش : به علت ضیق وقت فرصت شنیدن برنامه های سایر سازمانها نشد و ادامه بحث به جلسه دیگری موکول شد.

تعداد نمایش ها (253)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان