آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

فعالیت معاونت خدمات شهری در بارندگی 16 آبان مصادف با روز جمعه

فعالیت معاونت خدمات شهری در بارندگی 16 آبان مصادف با روز جمعه

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/جمعه, 16 آبان,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در بازدید از اکیپ های در حال فعالیت و سرکشی به معابر اظهار داشت: هم اکنون کارگران خدمات شهری به ویژه پاکبانان شهرداری اورمیه به صورت شبانه‌روزی و بدون تعطیلی در حال فعالیت هستند.

سحابی افرود:با توجه به تاکیدات شهردارارومیه در خصوص  نحوه اقدام در زمان بارش ها جلسات مستمری برگزار شد و دستورالعمل هایی در دو بخش قبل از بارش و حین و پس از بارش به مناطق پنج‌گانه شهر ارومیه ابلاغ شد.

وی تصریح کرد: ۴۵ کانال اصلی و فرعی شهر ارومیه توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه لایروبی شده و نواحی حساس شناسایی و  از سوی معاونت‌های خدمات شهری مناطق جهت حل مشکلات اقداماتی صورت گرفته است.

سحابی گفت: با وجود اینکه پرسنل خدمات شهری شهرداری ارومیه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا ایفای نقش می‌کنند  ولی تلاش‌ها بر این است که مشکلی صورت نگیرد و شهروندان عزیز از بارش رحمت الهی لذت ببرند.

معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه از زمان آغاز بارش‌ها به صورت میدانی از خیابان‌های سطح شهر بازدید به عمل می‌آورد تا از نزدیک در جریان مشکلات و موارد احتمالی باشد.
گفتنی است کارگران خدمات شهری به ویژه پاکبانان شهر ارومیه شبانه‌روز و بدون تعطیلی در حال تلاش هستند تا شهروندان با آسودگی خاطر در سطح شهر تردد و از بارش باران این رحمت الهی لذت ببرند.

گزارش تصویری

تعداد نمایش ها (379)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان