آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

طرح فرهنگی – اجتماعی " احسان ماندگار" کلید خورد

طرح فرهنگی – اجتماعی " احسان ماندگار" کلید خورد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 15 تیر,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری؛ نخستین گام این طرح توسط شهروند خیر اورمیه ای جناب اقای تقی افشاری با اهدای یک دستگاه آب سرد کن و نصب در مجاورت مسجد اعظم کلید خورد.
 شایان ذکر است:  صرف هزینه هایی به نیت احسان یکی از سنتهای کهن این سرزمین است که شهرداری اورمیه در صدد فرهنگ سازی و تشویق مردم به سوی احسان های ماندگار و گذر از صرف هزینه های گزاف و غیر ماندگار از شهروندان خیر حمایت می کند.
لازم به یادآوری است: مسجد لطف علی خان واقع در خیابان سرداران؛ یخچال دوقوز پله درو سایر بناهایی که با هدف احسان بنا شده اند و از قدمت تاریخی برخوردارند نمونه بارزی از جایگاه و ارزش معنوی احسانهای ماندگار و عام المنفعه است که در این راستا معاونت خدمات شهری امادگی خود را جهت مدیریت هزینه های ریز و درشت شهروندان در راستای احداث بنا های خدماتی عام المنفعه اعلام میدارد.

تعداد نمایش ها (223)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان