آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

طبیعت مهربان است با طبیعت مهربان باشیم

طبیعت مهربان است با طبیعت مهربان باشیم

به مناسبت 29دی ، روز هوای پاک

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/دوشنبه, 01 بهمن,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
3/3


نگذاریم بمیرد جنگل، نگذاریم بمیرد رنگ آبی دریا و رود، نگذاریم بمیرد طبیعت،نگذاریم آسمان شهرمان پر از دود شود؛ که جهان خواهد مرد.

معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه در 29دی مصادف با روز پاک درگفتگو با خبرنگار واحد روابط عمومی اظهار داشت: تداوم حیات و زندگی سالم و پایدار در گرو رفتار منطقی ما با قوانین طبیعت است لذا لازم است با جدیت در حفظ و نگهداری منابع طبیعی بکوشیم تا امانتداران لایقی برای فرزندانمان باشیم.چرا که فرزند من و تو زیر این آسمانی که ما برایشان به یادگارگذاشتیم؛ نفس خواهند کشید .


سحابی اعلام داشت: نگهداری و توسعه فضای سبز، جمع آوری پسماند و بازیافت زباله، تنظیف خیابانها و معابر، هدایت ودفع آبهای سطحی از جمله فعالیتهای روزمره معاونت خدمات شهری است که در این راستا سعی دارد در قالب عملیاتهای روزانه و شبانه، آماده باش در روزهای بحران؛ شهری زیبا و تمیزو توام با آرامش برای شهروندان بسازد .

وی خطاب به شهروندان گفت: رها کردن زباله در شهر؛ ضایع کردن زحمات آن رفتگر پیری است که با دستان پینه بسته در سوز سرمای زمستان و زیر آفتاب داغ تابستان، جارو می کشد .

 چه بسا دستی که زباله را در جوب رها می کند؛ مسبب اصلی آبگرفتگی معابر در بارندگی ها و متشنج شدن کانون گرم خانواده ای در پایین دست شهرهست.

تخریب چمن پارکها و یا کندن گل از روی شاخه ها موجب ضایع کردن زحمات آن  باغبانی است که به عشق شهروندان وبخاطرحفظ زیبایی شهرش چمن را آبیاری و مواظبت می کند و بوته گلی می کارد و امیدوار است که آن بوته به گل نشیند و دل هر رهگذری را شاد کند.

سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری اورمیه در پایان گفت: بیاییم در این روز تصمیم بگیریم که با طبیعت مهربان باشیم و این مهربانی را نیز به کودکانمان بیاموزیم.

تعداد نمایش ها (1283)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان