آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

ضرورت رعایت مقررات اداری و صرفه جویی در حوزه معاونت خدمات شهری

ضرورت رعایت مقررات اداری و صرفه جویی در حوزه معاونت خدمات شهری

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 21 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

مهندس مناف زاده در جلسه ای با حضور مدیران سازمانها و ادارات تابع معاونت خدمات شهری با تاکید بر رعایت مقررات و مدیریت هزینه ها افزود:  بی‌تردید، معاونت خدمات شهری که در خط مقدم خدمات رسانی و رفع مشکلات شهروندان قرار دارد در چارچوب اهداف، منابع و استراتژی‌های كلان شهرداری گام برمی‌دارند و بر اساس الزام قانونی و با توجه به آموزه‌های شرعی و دینی وظیفه داریم كه از هدررفت و اتلاف منابع و امكانات شهرداری اجتناب كنیم تا بتوانیم از مرحله گذار به سلامت گذر كنیم.

این مقام مسئول تاکید کرد: کنترل ورود و خروج پرسنل _ برقراری انظباط اداری_ صرفه جویی -ضرورت استفاده از سیستم اتوماسیون اداری _ رعایت سلسله مراتب اداری _ استفاده بهینه از زمان مواردی هستند که مدیران می بایست بصورت جدی در حوزه مدیریتی خود اجرایی نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مومن ؛ رییس سازمان آرامستانها در این جلسه اظهارداشت: تخصص گرایی - وجدان کاری و مشورت مقوله هایی است که زیبنده ادارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مطمئنا رعایت می شود اما تاکید ما با اهدف رعایت هر چه بیشتر و جدی تر به این مقوله ها می باشد.

تعداد نمایش ها (180)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان