آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

ستاد استقبال از مهر سال تحصیلی 96-97 شروع بکار نمود

ستاد استقبال از مهر سال تحصیلی 96-97 شروع بکار نمود

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/یکشنبه, 12 شهریور,1396/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

ستاد استقبال از مهر سال تحصیلی 96-97 شروع بکار نمود

مهرداد سلامتی معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفتگو با روابط عمومی معاونت خدمات شهری با بیان این مطلب افزود با توجه به رسالت شهرداری در امر آماده سازی فضای مناسب شهری جهت استقبال از سال تحصیلی جدید ستاد استقبال از مهر همه ساله از اوایل شهریور ماه شروع بکار نموده و امسال نیز با جدیت تمام در صدد فضاسازی شهر می باشد.

وی افزود کلیه بخش های مرتبط در راستای اجرای این طرح شروع به فعالیت نموده و جلسات هماهنگی با فرمانداری و اداره کل محترم آموزش پرورش تشکیل و تصمیمات اتخاذ گردیده و در حوزه خدمات شهری شهرداری ارومیه کلیه امکانات سازمانها و مدیریت ها در حال انجام وظایف محوله می باشند.

مهرداد سلامتی با اشاره به جایگاه مهم آموزش و پرورش در زندگی شهری افزود سازمانهای و مدیریت های حوزه معاونت خدمات شهری از جمله سازمانهای پسماند-زیباسازی-فضای سبز - آتش نشانی- خدمات موتوری-میادین میوه و تره بار -آرامستان-فرهنگی ورزشی و مدیریت های پیشگیری-سلامت و بحران در این امر دخیل بوده و برنامه فرهنگی نیز با توجه به مصادف بودن با ایام محرم تدوین و اجراء خواهد شد.

وی افزود رسیدگی کلی به فضاهای سبز مداری،لکه گیری و آسفالت،آموزش های بحران و آتش نشانی و فرهنگ تفکیک از مبدا زباله و آشنایی دانش آموزان با شهدای دانش آموز از جمله اقدامات این حوزه بشمار می رود.

روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه

تعداد نمایش ها (948)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان