آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

روابط عمومی ها می بایست از مزایای مشاغل سخت و زیان آور برخوردار  شوند

روابط عمومی ها می بایست از مزایای مشاغل سخت و زیان آور برخوردار شوند

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/چهارشنبه, 05 خرداد,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

🔹این جلسه که با هدف مرتفع کردن مشکلات و ارتقای اختیارات حوزه روابط عمومی برگزار شده بود؛ حاضرین از مشکلات موجود و عدم برخورداری از ابزارهای لازم گلایه کردند.
🔹سرپرست اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری ارومیه در این جلسه اظهار داشت: رضایت مندی شهروندان در گرو فعالیت مثمر سازمانها و مناطق است و فعالیت مثمرهرسازمانی در گرو پل ارتباطی قوی است که مدیران روابط عمومی ایجاد می کنند و یقینا این امر اتفاق نخواهد افتاد تا مادامی که فعالین این حوزه از  امنیت خاطر و رفاه برخوردار بوده و اختیارات لازم را داشته باشند.
🔹 مهدی امین خانی ؛ ملیحه برقی صدقیانی و خطیبی در این جلسه با تخصصی و فنی دانستن حوزه اطلاع رسانی بر تخصص گرایی و گذر از مدیریت سنتی و دستیابی به تکنولوژی و تکنیک های روز در پیشبرد اهداف روابط عمومی ها در عرصه اطلاع رسانی تاکید کرده و خواستار تغییر نگاه در این حوزه شدند.
بنا به اعلام نصر مقدم؛ سرپرست اطلاع رسانی و امور بین الملل شهرداری مرکزی با تاکید بر تشکیل شورای روابط عمومی و تیم رسانه ای با حضور متخصصین این حوزه گفت: جلسات هم اندیشی و تبادل نظر مدیران روابط عمومی ادامه خواهد داشت.

تعداد نمایش ها (295)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان