آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

دستیابی به شهری هوشمند با بهره برداری از پروژه فیبرنوری

دستیابی به شهری هوشمند با بهره برداری از پروژه فیبرنوری

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/پنجشنبه, 30 اردیبهشت,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری اورمیه، فیبرنوری اختصاصی شهرداری ارومیه به ساختمان معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک و مجموعه های تابعه و ساختمان معاونت خدمات شهری و سازمانهای تابعه متصل شد.

مراسم رونمایی امروز 29 اردیبهشت ماه در محل معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک و با حضور معاونین خدمات شهری و امور زیربنایی و رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.
ولی مناف زاده نیز در این مراسم ضمن تشکرو قدردانی از زحمات کشیده برای پروژ فاخر فیبر نوری اختصاصی شهرداری اظهار کرد: امیدواریم با استفاده از بستر فیبرنوری تمامی خدمات در حوزه هایی همچون میادین، آتش نشانی، آرامستان و ...  سیستمی شده و بر گوشی های همراه قابل دسترسی باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: پیش بینی، آغاز و به مرحله بهره برداری رساندن این پروژه گام بزرگی در راستای توسعه امور و دستیابی به شهری هوشمند است و قدردان زحمات سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات هستیم.

مناف زاده ارتقاء امنیت داده های مهم شهرداری، ارائه خدمات بی وقفه به شهروندان و پشتیبان گیری یکپارچه از اطلاعات مهم خدمات شهری در مرکز داده را از جمله مهمترین مزایای اتصال معاونت خدمات شهری و سازمانهای تابعه آن به فیبر نوری اختصاصی شهرداری عنوان کرد.

شایان ذکر است، زیرمجموعه های معاونت خدمات شهری شامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، سازمان آرامستان ها، آتش نشانی و خدمات ایمنی، سازمان مدیریت پسماند، سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و اداره رفع سدمعبر امروز و با این مراسم رونمایی به پروژه فاخر فیبرنوری اختصاصی شهرداری متصل شدند تا از مزایای آن بهره مند شوند.

تعداد نمایش ها (204)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان