آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

در خانه بمانیم به یاد حسین (ع)

در خانه بمانیم به یاد حسین (ع)

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/شنبه, 23 مرداد,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مناف زاده با تسلیت ایام سوگواری سرور شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام و 72 تن از یاران وفادارشان را به حضور شهروندان تسلیت گفت و اظهار داشت: پیروی از عقاید و اهداف والای سالار شهیدان می تواند باب سعادت را به روی جهانیان بگشاید.

وی با اشاره به اینکه موفقیت در هر برنامه ای مستلزم همراهی و مشارکت شهروندان است تصریح کرد: این روزها با اوجگیری پیک پنج کرونا شاهد فوت نزدیکان و آشنایان خود هستیم و هر روز آمار تاسف باری را از اخبار دریافت می کنیم که بر این مبنی شهرداری اورمیه با پیام " در خانه بمانیم" و یا " هر خانه یک مسجد"  درخواست پرهیز از حضور در تجمع ها و رعایت جدی تر پروتکل های بهداشتی را از مردم دارد.

مناف زاده در این فرصت از شهروندان خواست از مراجعه غیر ضروری به آرامستانها در عاشورا و تاسوعای حسنی خود داری نمایند.

وی افزود: همچنین تمامی پارکها به علت اوجگیری کرونا مسدود شده اند لذا  از تجمع و شب نشینی در پارکها و فضاهای سبز خود داری نمایند.

مناف زاده معاون خدمات شهری در پایان ضمن تسلیت مجدد ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین از شهروندان خواست با رعایت و جدی گرفتن پروتکا های بهداشتی مدیریت شهری و پرسنل درمانی را یاری کنند.

تعداد نمایش ها (242)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان