آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

تجلیل شهردار ارومیه از عملکرد نیروهای شهرداری در روزهای برفی

تجلیل شهردار ارومیه از عملکرد نیروهای شهرداری در روزهای برفی

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/جمعه, 27 دی,1398/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

شهردار ارومیه نسبت به مدیریت مناسب بارشهای اخیر برف در شهر توسط معاونت خدمات شهری و تلاش برای آسایش و رفاه شهروندان پیامی صادر کرد. در این پیام آمده است:

بسمه تعالی
پرسنل زحمتکش شهرداری و به ویژه معاونت خدمات شهری شهرداری ارومیه در روزهای اخیر با همت و تلاش مضاعف نشان دادند که آسایش و رفاه همشهریانشان بر تمامی سایر مسائل و حتی راحتی و آسایش خودشان اولویت داشته و در این راه از هرگونه تلاش و کوششی دریغ نکردند.
معاونت خدمات شهری و تمامی سازمانها و مدیریت های تابعه آن و پرسنل بسیار کوشا اعم از پاکبانان، رانندگان ماشین آلات سنگین، کارگران فضای سبز، آتش نشانان،کارگران خدماتی و همه و همه دست به دست هم دادند تا کوچکترین مشکلی در تردد خودروها و رفت و آمد شهروندان پیش نیاید.
بارش های برف در روزهای اخیر و مدیریت کارآمد و سریع شرایط پیش آمده نشان از کارآمدی و  تخصص در معاونت خدمات شهری و تمامی مدیران و پرسنل سازمانهای تابعه است که این مهم حاصل سالها تجربه اندوزی بوده و به این راحتی به دست نیامده است.
اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از معاون محترم خدمات شهری، روسای سازمانهای تابعه و به ویژه کارگران و رانندگان زحمتکش، از درگاه خداوند متعال آرزوی موفقیت در تمامی مراحل زندگی و پیشرفت در امور را دارم.

محمد حضرت پور 
شهردار ارومیه

تعداد نمایش ها (637)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان