آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

بیش از 20000 بوته گلدان شب بو درارومیه تولید می شود

بیش از 20000 بوته گلدان شب بو درارومیه تولید می شود

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 07 دی,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه  گفت: بيش از 20000 بوته گلدان شب بو به رنگ سفید در واحد توليدات گل و گياه  فضاي سبز اروميه توليد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری؛ علي شايگان، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه افزود:  امسال نیز با نزدیک شدن به فصل بهار و با هدف افزایش سرانه فضای سبز، در واحد تولید گل و نهال که وظیفه پرورش گلهای فصلی و دائمی را به عهده دارد علاوه بر تولید انواع گل و گیاه زینتی بیش از 20000 بوته گلدان شب بو توليد شد.

وی با بيان اينكه گل شب بو از جمله گلهای نيمه مقاوم به سرما و دمای منفی درجه سانتی گراد را تحمل مي کند،  تاکید کرد: شب بو برای کاشت روی تپه ها و جلو حاشیه ها و گل جای هایی که روی زمین و یا کنار پله ها قرار می گیرند مناسب  است و باید به صورت متراکم کاشته شود تا نمایی خوبی پیدا کند.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضایی سبز شهرداری ارومیه با اشاره به ضرورت کاشت گل و نهال در سطح شهر، خاطرنشان کرد:  سازمان تلاش می کند با ایجاد فضای سبز و گلکاری ها در سطح مناطق پنج گانه و گلمان با توجه به تاثیر گل و گیاه که در احساس شادی و رضایت ، صمیمت، آرامش و طراوت و دوری از غم و مثبت اندیشی که در سلامت روح و روان انسان تاثیر به سزایی دارد به این امر مهم دست یابد

تعداد نمایش ها (737)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان