آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

به مناسبت روز جهانی زمین پاک و همزمان با سایر شهرهای جهان برنامه پاکسازی مسیر رودخانه شهرچای در ارومیه برگزار شد.

به مناسبت روز جهانی زمین پاک و همزمان با سایر شهرهای جهان برنامه پاکسازی مسیر رودخانه شهرچای در ارومیه برگزار شد.

روز جهانی زمین پاک که تاریخچه آن به سال 1969 بازمیگردد، هر ساله در 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت در تمام شهرهای دنیا برگزار میشود

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/چهارشنبه, 02 اردیبهشت,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

 

به مناسبت روز جهانی زمین پاک و همزمان با سایر شهرهای جهان برنامه پاکسازی مسیر رودخانه شهرچای در ارومیه برگزار شد. در این برنامه که به ابتکار معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه صورت گرفت، مسئولین شورای محترم اسلامی و شهرداری ارومیه، اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی، سازمانهای مردم نهاد و شهروندان حضور داشتند.



­­

 

روز جهانی زمین پاک که تاریخچه آن به سال 1969 بازمیگردد، هر ساله در 22 آوریل مصادف با 2 اردیبهشت در تمام شهرهای دنیا برگزار میشود و به همه مردم یادآوری میکند که نباید سیاره خود «زمین» را فراموش کنند. در ایران نیز همزمان با با دیگر کشورهای جهان هفته زمین پاک از روز دوم اردیبهشت به مدت یک هفته در سرار کشور برگزار میشود و نخستین روز این هفته به نام روز زمین پاک نامگذاری شده است.

آقای دکتر سلامتی، معاون محترم خدمات شهری شهرداری ارومیه در حاشیه این مراسم ضمن تاکید بر لزوم حفاظت محیط زیست شهری و طبیعی خواستار توجه بیشتر شهروندان به مضرات و مشکلات آلودگی­های محیط زیست شدند. معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با دادن این خبر که توانسته ایم سرانه تولید زباله در ارومیه را تا حدودی کاهش دهیم به تلاش و عزم جدی شهرداری برای ادامه این روند اشاره نمودند و از شهروندان خواستند در این زمینه نهایت همکاری را با خادمین خود در شهرداری داشته باشند.



 

لازم به ذکر است این مراسم سیزدهمین برنامه از مجموعه شهر بدون زباله نیز میباشد. مراسم روز شهر بدون زباله از ابتدای سال 93 و برای اولین بار در سطح کشور، توسط معاونت خدمات شهری و سازمان مدیریت پسماند  شهرداری ارومیه اجرا و به صورت ماهیانه برگزار میگردد. 



تعداد نمایش ها (728)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان