آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

با حضور شهردار ارومیه محوطه تقاطع غیر همسطح سرو درختکاری شد

با حضور شهردار ارومیه محوطه تقاطع غیر همسطح سرو درختکاری شد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/جمعه, 20 فروردین,1395/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
5/0

بیش از 1000 نهال سرو با حضور شهردار ارومیه و کارکنان فضای سبز در محوطه تقا طع غیر همسطح سرو کاشته شد.

 محمد حضرت پور، شهردار ارومیه در مراسم درختکاری تقا طع غیر همسطح سرو با نقدیر از تلاشهای شبانه روزی کارگران فضای سبز گفت: در سایه  همین تلاشها، ارومیه،  امروز به عنوان یکی از کلانشهرهای مطرح در فضای سبز شناخته می شود.

حضرت پور با اشاره به رضایتمندی بیش از 83 درصدی شهروندان ارومیه از فضای سبز شهرداری، افزود: هم اکنون سرانه فضای سبز در ارومیه 5/10 مترمربع است، که در سالهای آینده تلاش داریم، آن را به 12 متر برسانیم.

وی همچنین از افزایش درختکاری محوطه ها و پارک ها در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: برای حفظ باغشهر ارومیه، نیاز به نهضت مردمی در کاشت درخت و نیز جاوگیری از تخریب باغات که به عنوان اصلی ترین منبع تنفس و نیز جلوگیری از ورود گرد و غبار به شهر ارومیه، داریم.

شهرداری ارومیه در ادامه از جامعه کارگری به عنوان موثرترین و وفادارترین قشر در بین خانواده شهرداری یاد کرد و تاکید کرد: اولویت و  هدف شورای اسلامی شهر و شهرداری، رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگران و ساماندهی امور آنهاست.

گفتنی است در این مراسم بیش از 1000 نهال سرو با حضور شهردار ارومیه، معاون خدمات شهری، مدیرعامل و  کارکنان فضای سبز در محوطه تقا طع غیر همسطح سرو کاشته شد

تعداد نمایش ها (824)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان