آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

امروز مردم اورمیه عشق برای شهروندانشان را با حضور در ایستگاه اهدای خون سیار میدان میوه و تره بار به نمایش گذاشتند

امروز مردم اورمیه عشق برای شهروندانشان را با حضور در ایستگاه اهدای خون سیار میدان میوه و تره بار به نمایش گذاشتند

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 14 بهمن,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری به همراه معاونین و پرسنل سازمان با حضور در محل ایستگاه سیار اهدای خون اظهار داشت: در بهبوهه انتشار ویروس کرونا و با توجه به کمبود خون در بیمارستانها و نیاز مبرم بیماران به این فراورده غیر قابل جایگزینی، وظیفه انسانی و شهروندی حکم میکند نسبت به اهدای خون تعجیل کنیم.

♦️حاج بیگی افزود: این سازمان با در اختیار قرار دادن محل برای اکیپ سیار سازمان انتقال خون، نصب بنر در چندین محل، دعوت از پرسنل و اهالی میدان میوه و تره بار برای مشارکت در این پویش که با همکاری سازمان انتقال خون و روابط عمومی معاونت خدمات شهری شروع شده است، حداکثر همکاری لازم را به انجام رسانده است.

♦️حاج بیگی، رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری در پایان با بیان اینکه برای کمک و یاری رساندن به شهروندان در هر عرصه ای آماده هستیم، گفت: امروز غیرت و حس انساندوستانه مردم اورمیه نسبت به شهروندانشان را با حضور پر شور در صف اهدای خون نظاره گر بودیم.  و به خود می بالیم در سرزمینی هستیم که مردمانی غیرتمند، صادق، وطن پرست دارد.

👈امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری شهرداری اورمیه

تعداد نمایش ها (222)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان