آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

استفاده نامتعارف از معابر عمومی؛ تضیع حقوق شهروندان است

استفاده نامتعارف از معابر عمومی؛ تضیع حقوق شهروندان است

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/شنبه, 27 بهمن,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

استفاده نامتعارف از معابر عمومی؛ تضیع حقوق شهروندان است لذا معابر تمامی مناطق پنج گانه شهری پاک سازی می شود .

 مدیر ستاد رفع سد معبر شهرداری ارومیه در مصاحبه با مسئول روابط عمومی گفت : طبق تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداریها سد معبر و اشغال پیاده روها واستفاده غیر مجاز از آنها برای کسب و هر عنوان دیگری ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری ود رفع موانع موجود و آزاد نمودن معابر و اماکن مذکور راسا اقدام کند.

حیدر علی حسینی افزود : امروزه پدیده سد معبر یکی از مشکلات اساسی شهرداری بوده و هر روزه افراد بسیاری با استفاده نامتعارف از معابر عمومی سعی در تضیع حقوق شهروندان می شود.

وی با اشاره به اینکه اکثر مسافرت های شهری به بخش مرکزی شهر ختم میشود گفت: هسته مرکزی شهر اعم از خیابان عطایی، خیابان امام و مسجد اعظم از وجود سد معبر پاک سازی شده و رفع سد معبر تمامی مناطق پنج گانه و رینگ میانی در دستور کار بوده و با خاطیان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

حسینی ادامه داد: بیشترین پیام های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ مربوز به شکایت شهروندان برای رفع سد معبر می باشد که در تلاش هستیم با هماهنگی لازم نیروهای این مجموعه و با همکاری عوامل انتظامی تمامی موانع را  که موجب سد معابر عمومی می شود، رفع و  پاک سازی کرده  و سهولت در رفت و آمد را برای شهروندان عزیز فراهم کنیم.

مدیر ستاد سد معبر شهرداری اورمیه از مغازه داران خواست که با رعایت قوانین و مقررات، همکاری لازم را با عومل ستاد رفع سد معبر داشته باشند تا شهری در شان شهروندانمان داشته باشیم.

تعداد نمایش ها (595)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان