معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه
نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 04 خرداد,1400/دسته ها: اخبار
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفتگو با واحد خبر امور ارتباطات و اطلاع رسانی با تاکید بر اهمیت مدیریت زمان در عرصه خدمت رسانی تصریح کرد: امروز هدف ما ارایه خدمات به شهروندان با کیفیت بالا در کمترین زمان است که در این خصوص به امر خدمات الکترونیکی نگاه ویژه تری داریم.
مناف زاده با اشاره به افتتاح عنقریب پروژه فاخر فیبر نوری و تبدیل شدن شهر اورمیه به شهری هوشمند افزود: با اجرای این پروژه بستر الکترونیکی شدن خدمات و محیط زیست هوشمند و نیزاطلاع رسانی و فرهنگ سازی هوشمند فراهم خواهد شد.
این مقام مسئول در محور دوم مصاحبه خود اقدامات این معاونت را در حوزه نظارت و کنترل پروتکل های بهداشتی در قالب تیم بازرسی اعلام داشت: نظارت مستمر و کنترل شدید و شبا نه روزی اماکنی از قبیل پارکها – زمینهای بازی- میادین میوه و تره بار- میدان دواب – آرامستانها – و همچنین کنترل رفع سد معبر- جمع آوری مجزای پسماند های کرونایی- ضد عفونی اماکن عمومی انجام گرفته و همچنان تداوم دارد.
مناف زاده در خصوص فعالیت درون سازمانی معاونت خدمات شهری خاطر نشان کرد:اعمال و اجرای منظم برنامه دورکاری – انجام هماهنگی های لازم در خصوص اجرای قرنطینه افراد آلوده به ویروس-و بازدید های مستمر بین سازمانی و بازدید های شبانه روزی از اماکن عمومی تحت اختیار شهرداری از فعالیت درون سازمانی معاونت می باشد.
مناف زاده معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در پایان گفت: در کنار اجرای تمامی برنامه های روزمره توجه جدی به مساله آسیب شناسی و ریشه یابی مشکلات حوزه معاونت خدمات شهری هستیم و در تلاشیم با تقویت نقاط قوت و حل مشکلات موجود روحیه پرسنل را ارتقا دهیم تا رضایت مندی شهروندان که هدف نهایی ما می باشد را جلب نمائیم.
تعداد نمایش ها (296)/نظرات (0)
مدیر روابط عمومی
رئیس دفتر