آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

ارتقای کرامت انسانی و کاستن از جذابیت انتقال اخبار آلوده به بغض، از اهداف پیش روی  ستاد امر به معروف و نهی از منکر

ارتقای کرامت انسانی و کاستن از جذابیت انتقال اخبار آلوده به بغض، از اهداف پیش روی ستاد امر به معروف و نهی از منکر

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 23 فروردین,1401/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

بر پایه گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری؛ رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه در این نشست که با حضور اعضای جدید تشکیل شده بود؛ با تاکید به منزلت پرسنل و حفظ کرامت انسانی تصریح کرد: ماموریت معنوی یک ناهی و آمر هدایت انسانها با حفظ کرامت انسانی و ممانعت از رسوا شدن هر فردی در چهار چوب قوانین الهی و جامعه است. لذا دقت کنیم از جذابیت انتقال اخبار منفی آلوده به بغض و قضاوتهای سطحی بکاهیم تابتوانیم با بدست آوردن اخباری با اسناد محکم و با تکیه بر روشهای تحقیقی درست، مشکلات روحی و محیطی پرسنل را کاهش دهیم .

حجت الاسلام سید جمال فرج زاده با تبیین جایگاه بازرسین و حاملان اخبار در قضاوتها با ذکر قولی از امیر المومنین علی علیه السلام که فرموده بود: " بازرسین و مخبرهای من به مانند چشمان من هستند" ادامه داد: با تکیه بر تحقیق علمی درست و بررسی متغیرهای وابسته جهت پی بردن به علل اصلی بروز رفتار نا به هنجار در شخص؛ علمی ترین و درست ترین طرق کسب اطلاعات است که عالی ترین ابزار  برای جلوگیری از قضاوتهای سطحی و یا قضاوتهای نادرست است.

این مقام مسئول خطاب به حاضرین افزود : موفقیت هر سازمانی در گروه سلامت روانی و همدلی پرسنل است پس روابط عمومی ها سعی کنند با طراحی و اجرای برنامه هایی، جذابیت کار گروهی و تعهد سازمانی را در بین کارکنان افزایش دهند.

رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرداری ارومیه در پایان گفت: ارتقای روحیه تعهد سازمانی در محیط اداره و حفظ شان و جایگاه شهرداری در جامعه از جمله اهدافی است که می بایست برای بهبود آن برنامه ریزی شده و این برنامه ها استمرار داشته باشد.

مدیر امور ارتباطات و اطلاع رسانی در این جلسه خبر داد : معاونت خدمات شهری آمادگی خود را جهت برگزاری محفل معنوی انس با قرآن، در مورخه 31 فروردین با هدف آمادگی روحی پرسنل برای احیا و برگزاری نخستین شب قدر ماه مبارک رمضان اعلام می دارد.

تعداد نمایش ها (228)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان