آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

احداث میدان میوه و تره بار جدید به مساحت 120 هکتار استارت خورد

احداث میدان میوه و تره بار جدید به مساحت 120 هکتار استارت خورد

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/ﺳﻪشنبه, 08 مهر,1399/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

با تحویل زمینی به مساحت 120 هکتار در جاده شهید کلانتری احداث میدان میوه و تره بار جدید اورمیه مطابق با استاندارد های جهانی استارت خورد.

❇️مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری اورمیه در گفتگو با امور ارتباطات و بین الملل معاونت خدمات شهری در خصوص ویژگی های لحاظ شده در پروژه میدان جدید میوه و تره بار اورمیه تصریح کرد: محل این میدان طبق نظر کارشناسی در دسترس ترین محل شهر انتخاب شده است که در این پروژه وجود ریل قطار ،  پد هلیکوپتر، سردخانه ، خط سورتینگ و بسته بندی، ایستگاه آتش نشانی و ... در نظر گرفته شده است .
❇️رسول حاج بیگی همچنین از ایجاد بازار پرندگان خبر داد و گفت: ایجاد بازار پرندگان خانگی در محل روبروی میدان دواب همچنین ایجاد بازار شب و هفته بازار در دو نقطه شهر از جمله برنامه های در دست اقدام این سازمان می باشد.
وی افزود: تجمیع فروشگاه و تعمیرگاه های موتور سیکلت در مجتمع تعمیرکاران در جاده اشنویه ، ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی و نیز ساماندهی وانتی های میوه فروشی از جمله برنامه های آتی این سازمان می باشد.
❇️حاج بیگی مدیر عامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری در پایان اعلام داشت: برنامه های فوق الذکر از جمله برنامه های آتی شهرداری می باشد که  با حمایت های شهردار اورمیه 50 درصد کارهای زیر ساختی آن انجام یافته و امیدواریم هر چه زودتر بقیه امورات این برنامه ها تحقق پذیرد. تا به حول و قوه الهی به هدف والای شهرداری مبنی بر رسیدن به شهری منضبط تر و با آسایش بیشتر برای شهروندان نجیب اورمیه برسیم.

تعداد نمایش ها (340)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان