آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

اجرای طرح های متعدد شهرداری ارومیه برای کاهش سد معبر

اجرای طرح های متعدد شهرداری ارومیه برای کاهش سد معبر

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/دوشنبه, 14 دی,1394/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه گفت: طرح‌های متعددی برای کاهش سد معبر و دست فروشی در سال جاری از سوی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری ارومیه اجرا شده است.

مهرداد سلامتی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با بیان این که پاکسازی خیابان‌های اصلی و فرعی مناطق پنجگانه از سوی اکیپ‌های این سازمان روزانه انجام می‌گیرد، اظهار کرد: حفظ حقوق شهروندی و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در معابر و خیابان‌ها از اصلی‌ترین اهداف این عملیات محسوب می‌شود.
سلامتی افزود: پاکسازی کامل مقابل مغازه‌ها و دست فروشان خیابان عطایی، امام خمینی (ره)، مسجد اعظم ارومیه، خیابان ارشاد، فلکه کسری و میدان ولایت فقیه صورت گرفته است.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه همچنین به پاکسازی کامل ضایعات‌فروشی‌های کمربندی خاتم الانبیا(ص) اشاره کرد و تصریح کرد: با تکمیل این طرح ها در خیابان‌های والفجر ، عدالت، سعدی، ساوالان و فلکه آذربایجان،جاده سنتو، انهر، سرو و خیابان‌های شمالی و فرهنگ، 8 شهریور، فلکه آبیاری، ورزش، حسنی، برق، دانشکده و کاشانی، امیدواریم  شاهد مشکلات سد معبر و دست فروشی نباشیم.
سلامتی با اعلام این که برای دستیابی به شهری آرام و زیبا و جلوگیری از سد معبر و دست فروشی باید در مرحله اول شهروندان با سازمان مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری همکاری کنند، اظهار کرد: شهروندان و دست فروشان با رعایت قوانین از سد معبر جلوگیری کنند.

وی همچنین از برخورد جدی و قانونی با دستفروشان در بازار شهر،پیاده روها و همچنین معابر اصلی خبر داد و افزود: طبق قانون شهرداری ها با دستفروشانی که با استفاده نامتعارف از معابر عمومی مانع از اعمال حقوق عمومی شهروندان می‌شوند،  برخورد می‌شود.

تعداد نمایش ها (1117)/نظرات (0)

کلمات کلیدی:

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان