آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

آنالیز دقیق عملکرد ماشین آلات با استفاده از سیستم آلکا

آنالیز دقیق عملکرد ماشین آلات با استفاده از سیستم آلکا

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/شنبه, 15 آبان,1400/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه


به گزارش امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری، با بهره گیری از روش‌های جدید و تجهیزات نوین در مدیریت  یکی از اصول مهم برای خروج از تفکر سنتی و آشنایی با مدیریت مدرن است که امروزه از ابزارها و سیستم‌های جدید و هوشمند برای اعمال نظارت بر عملکرد تجهیزات و ناوگان موتوری بکارگیری می‌شود که این سیستم‌ها به صورت دقیق کارکرد، تعمیرات و نگهداری ماشین آلات را مدیریت کرده و کمک شایانی در حرکت به سوی افزایش بازدهی دارد.

🔹لازم به ذکر است: اداره ماشین آلات سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه از جمله مجموعه‌های حساس با حجم فعالیت بالا است که نقش اساسی را در انجام فعالیت‌های مدیریت شهری دارد و همین موضوع توجه ویژه به استفاده از تکنولوژی را در این مجموعه افزایش می‌دهد.

🔹گفتنی است: ماشین آلات سازمان در انجام تمام فعالیت‌های مجموعه شهرداری نقش اساسی ایفا می کند و همه روزها ماشین‌آلات شهرداری ارومیه در تعمیرگاه سازمان تعمیر، عیب‌یابی و نوسازی می‌شوند تا سرعت و کیفیت خدمات افزایش یابد.

🔹 سیستم مدیریتی آلکا برنامه‌ای جامع و هوشمند است که جهت بروز رسانی اطلاعات، کنترل و بررسی و همچنین گزارش دهی دقیق از روند فعالیت‌های مجموعه کاربردی اساسی دارد.
🌎امور ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت خدمات شهری

تعداد نمایش ها (153)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان