آب و هوا
اوقات شرعی

اسلایدر

پیام معاون

 



معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه

 


 



  •  
  •  

 

آماده باش کامل اکیپ آتش نشانی ارومیه با هدف افزایش ایمنی در پایان سال

آماده باش کامل اکیپ آتش نشانی ارومیه با هدف افزایش ایمنی در پایان سال

در راستای استقبال از نوروز انجام می شود.

نویسنده: خانم برقی صدقیانی/شنبه, 04 اسفند,1397/دسته ها: اخبار

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه

سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اورمیه با هدف افزایش امنیت مسافران، شهروندان و گردشگران نوروزی، اقدام به اجرای طرح آماده باش کامل ناوگان در ورودی ها، محدوده بافت مرکزی ، بازارها، پاساژهای تجاری و اماکن گردشگری شهر اورمیه می کند.

به گزارش امور بین الملل و اطلاع رسانی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اورمیه؛ رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اورمیه ضمن اعلام آمادگی کامل نیروهای سازمان در ایام پایانی سال اظهار داشت: حسب دستور معاونت محترم خدمات شهری شهرداری ارومیه کارگروه برنامه ریزی برای استقبال از سال جدید و تسهیلات نوروزی به منظور حفظ ایمنی جان و مال شهروندان و گردشگران در این سازمان تشکیل شد.

ابراهیم شاد قوشچی افزود: این سازمان با اعزام ماشین آلات سیار و سبک امدادی از ابتدای اسفند ماه تا پایان سال جاری به محدوده و بافت مرکزی شهر، بازار تاریخی و همچنین سایر مناطق شهری که به دلیل وجود مراکز تجاری از پیک ترافیکی برخوردار خواهند بود سعی در ایجاد فضای ایمن برای همشریان در هنگام خرید را دارد.
وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در کارگروه مذکوربه اداره پیشگیری و نظارت بر ابنیه سازمان آتش نشانی ماموریت داده شده که از ابتدای هفته ی پیش رو طرح نظارت بر مجتمع ها و پاساژهای تجاری را شروع کرده و طی این طرح ضربتی ایمنی اقدام به شناسایی مخاطرات احتمالی و پیشگیری از حوادث در اماکن تجاری را نمایند.

رئیس سازمان آتش نشانی اورمیه تصریح کرد: این سازمان در نظر دارد با تدارک و تجهیز ناوگان خودرویی، امدادی و استقرار ایستگاههای موقت و نوروزی برای استقبال از سال جدید در ورودی های شهر به منظور پیشگیری از حوادث و ارتقای امنیت روانی شهروندان و گردشگران نوروزی اقدام نماید.

تعداد نمایش ها (646)/نظرات (0)

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر







آب و هوا

اوقات شرعی

آمار بازدید
دی ان ان